Supercell

In de losse verkoop in Huizen nog 2x meegenomen en 1x verwerkt in een cakeprojectje. Nog steeds een topper van een cake! Grote, mooie effecten in een flink tempo!

Wat lastig te zien met de overgang van Telesto Star, maar gok zo rond 1:15

Supercell.jpg

In 2019 had ik deze geweldenaar voor het eerst. Compleet verrast door de top prestatie van deze cake en dat voor een spectaculair lage prijs. Afgelopen jaarwisseling heb ik de 2020 batch gehad en ook deze batch was weer fenomenaal. Smaken verschillen, maar wat mij betreft is dit de cake op de Nederlandse markt met de beste prijs-kwaliteitverhouding, zeker als je kijkt naar de voorverkoopprijs. Zowel voor de liefhebbers als de normale consument een echte aanrader. Effecten zijn prima uitgevoerd (ben een groot liefhebber van glitter willows), mooie heldere kleuren, goede burst, spreiding is erg goed en ook het tempo is erg fijn. Kan prima in enkelvoud worden geschoten, maar denk dat deze zich ook prima leent om in meervoud in actie te komen tijdens een project of een georganiseerde show. Erg fijn om te zien dat de kwaliteit nu al 2 batches top is. Dat maakt het voor mij dat deze topper ook voor dit jaar weer op de lijst gaat.

Kwam zojuist nog wat straatfilms tegen:

En de straatvideo, tegen de wind in afgestoken, dus stond echt recht omhoog te kijken en te filmen.
Ha, ha, om misselijk van te worden zo. Valt mij nog niets tegen hou hij zich in die storm houd. Heb hem een paar jaar geleden in V-shape geschoten en ik moet zeggen met 3 beaufort minder is ie toch echt vele malen mooier. Maar dat geld natuurlijk voor 99,9% van de effecten.

Ik had er dit jaar 10 en ze deden het prima. Met 4 stuks is de hele lucht volgepompt met glitter. Ook per 1 of 2 was het iedere keer genieten. Goede prijs q verhouding. Niet de hardste burst maar gewoon goed te noemen!

Prijs kwaliteit blijft het een prima cake. In een project per 2 geschoten en later op de avond per 4 in de finale 12 uur project

Ik had de goeie ouwe, echt merkbaar grotere boeketten dan andere 25mm cakes, die ook nog eens laag klapten. Echt een geweld hoor uit zo'n klein potje.

Back
Bovenaan