Super Sonic

Wat is je punt? Heb jij misschien het filmpje van één exemplaar over 't hoofd gezien, net als ik destijds voor mijn laatste post? :wink:

Laatst bewerkt:
zou niet eerste keer zijn dat iemand me hier onterecht iets verweet, vandaar :wink:

maar ik had voor dat eerste commentaar enkel nog de demofilm van 3 door mekaar gezien, daar kon ik niks mee. Nu zag ik dus het enkele filmpje, vriendelijk herpost door Torrr, en dat bekoorde mij wel.

Beetje competitie SuperSonic vs. Space Temple vs. Ram nu :D

dus combibak vs. gestager schoonheid vs. tail rambak :D

zou niet eerste keer zijn dat iemand me hier onterecht iets verweet, vandaar :wink:
4D

Raar woord :p

Als eerlijk ben vind ik de Supersonic wat aan de trage kant. Hierdoor is hij een beetje saai, ook al zijn de effecten helemaal niet slecht. De cake betreft van de cakes die Richardus noemt niet echt mijn voorkeur. Kan echter wel begrijpen dat dit bij anderen misschien anders is, omdat er vergeleken met bijvoorbeeld Ram meer boeketten en wat minder tails te vinden zijn.

Zo, heb ik deze altijd even over 't hoofd gezien! Prachtige waaier met afwisseling voor een schappelijke prijs! Gaat op de wishlist!

Dank, vuurwerkbieb, voor 't tippen elders :wink:

bedankt voor je reactie richardus, leuk te horen.

Ik zal binnenkort nog wel even mijn straatfilmpje posten voor een nog beter beeld ;)

Nieuwe label van de Super Sonic;

4243_super_sonic.jpg

Nou, zonder die tails mis je wel een stukje leuk vuurwerk en een rustsalvo, maar je hebt zo wel meer een bruter luchteffect voor dezelfde prijs :)

Nu begrijp ik de naam: "Super Sonic"

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En om vragen te voorkomen: ja dit is echt de Super Sonic, maar dan wel de super sonische versie :D

ik had dit jaar de super sonic gekocht. ik had op de nieuwe gehoopt maar kreeg de oude waar ik achteraf heel blij mee ben.die tails en boeketten waren een mooie afwisseling de boeketten gingen super hoog

ik had dit jaar de super sonic gekocht. ik had op de nieuwe gehoopt maar kreeg de oude waar ik achteraf heel blij mee ben.die tails en boeketten waren een mooie afwisseling de boeketten gingen super hoog

Hey, wat leuk, mijn broertje is ook actief op VWC!:D

Hier het filmpje van jouw cake, broertje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gebruik de volgende keer wel komma's, dat leest veel makkelijker!:wink:

wat jammer dat deze cake een het begin zo verschrikkelijk traag is .
want als hij het zelfde tempo als aan het einde had was het een goed product .

Back
Bovenaan