Super Sonic

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 4243
Artikelnaam: Super Sonic
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 49 Schots
Aantal Cakes: 1
Effectomschrijving: 49 sh, red/white/green/blue tail to crackling time rain.
Afmetingen: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: € 39,95
Verpakkingseenheid: 6/1
Foto: volgt

Demo 2011:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hardix Demo 2009. Je ziet hier 3 stuks.

4243_super_sonic.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
je hebt de video prive gezet boozebelly :D
Zo kunnen we hem natuurlijk niet zien :p

Dat is vreemd :shy:
Vanmiddag heb ik nog gecontroleerd of de links wel werkten en ze deden het prima.
Maar nu kan ik ze ook niet meer bekijken.

Naja, als je op Youtube het volgende intikt dan vind je hem ook :wink::
- Hardix Titanium Demo 2009

Dan moet het maar ff zo. Ik kan zelf helemaal geen filmpjes meer bekijken van de persoon die ze geplaatst heeft, denk dat ie mij geblokkeerd heeft ofzo :shocked:

Succes!

Dat is vreemd :shy:
Vanmiddag heb ik nog gecontroleerd of de links wel werkten en ze deden het prima.
Maar nu kan ik ze ook niet meer bekijken.

Naja, als je op Youtube het volgende intikt dan vind je hem ook :wink::
- Hardix Titanium Demo 2009

Dan moet het maar ff zo. Ik kan zelf helemaal geen filmpjes meer bekijken van de persoon die ze geplaatst heeft, denk dat ie mij geblokkeerd heeft ofzo :shocked:

Succes!

Lukt nog steeds niet. Krijg de boodschap: Deze video is privé.

Lukt nog steeds niet. Krijg de boodschap: Deze video is privé.

Jammer, dan heeft die persoon blijkbaar de filmpjes voor iedereen afgeschermd. De reden is mij ook onbekend.
Hopelijk komen ze later weer beschikbaar :rolleyes:

Nu de prijs bekend is kan ik wel zeggen dat het geen verkeerde cake is voor die centen, het was een mooi stuk geweld op het filmpje.
Dit kon wel eens een toppertje worden.
Maarja, binnenkort zullen er wel nieuwe filmpjes tevoorschijn komen en kan iedereen ervan genieten.

Mijn excuus i.i.g. :biertje:

Prachtig filmpje. Maar heb werkelijk geen flauw idee waar ik naar heb zitten kijken. Is het een 7x7 Z-shape?

te zien aan de weinige reacties weten meer mensen niet wat er in die chaos van 3 cakes te zien moet zijn haha. O zo handig die demo's...

te zien aan de weinige reacties weten meer mensen niet wat er in die chaos van 3 cakes te zien moet zijn haha. O zo handig die demo's...

maar dat is het niet alleen hoor het ligt ook een beetje aan yuotube .
als je je films op vimeo zet komen alle kleuren van het vuurwerk ook beter naar voren .

wat deze cake betreft : in deze cake heb ik best intresse .
mooie grote boeketten met een mooie burst .
ik ben best benieuwt hoe hij in het echt is :)

Deze cake is gewoon een regelrechte aanrader, een waarercake met 49 schoten voor 39,50. Harde burst, goed tempo, heftige finale. Voor een Bloody Sky betaal je haast het dubbele.

dat klopt, maar vind de bloody sky denk ik wel weer wat beter...als je nagaat dat dit drie cakes zijn....vind ik het wel wat magertjes eerlijk gezegd.
Doe mij dan maar een fire flower van royal in dit geval :D

Deze zag ik gisteren voor het eerst in werkelijkheid en ik vond hem super, heerlijk rammen met tails en boeketten! De prijs van zo'n 40 euri vind ik zeker netjes, je haalt daarvoor wel even een leuke waaier in huis die echt wel flink de straat zal kleuren.

Zo, heb ik deze altijd even over 't hoofd gezien! Prachtige waaier met afwisseling voor een schappelijke prijs! Gaat op de wishlist!

Dank, vuurwerkbieb, voor 't tippen elders :wink:

Post 11 Richardus:

Post 19 Richardus:
Zo, heb ik deze altijd even over 't hoofd gezien! Prachtige waaier met afwisseling voor een schappelijke prijs! Gaat op de wishlist!

Dank, vuurwerkbieb, voor 't tippen elders

:D

Back
Bovenaan