meester J.
VWC lid
ROTP of die scream van klasek bijvoorbeeldScreams? Welke?
Mooie prijs ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ROTP of die scream van klasek bijvoorbeeldScreams? Welke?
Wel screams inderdaad maar compleet anders dan een Super Skreech of Rebel 2.0ROTP of die scream van klasek bijvoorbeeld
Mooie prijs ook
ProostSuper dik, zal echt voor de nodige chaos in de straat. Maar vind het wel echt heel veel geld hoor. Komt er alleen bij in echt een hele gekke bui.
Laatste jaartje, dan tellen principes niet meer!121,63 in de mail deal van 365....
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet meer dan 1.50 per schot ga betalen, gewoon uit principe.
Fck mijn principes, besteld.
In principe nietLaatste jaartje, dan tellen principes niet meer!![]()
Herkenbaar ...en dus besteld!Laatste jaartje, dan tellen principes niet meer!
![]()
Of uit principe niet meer…In principe niet
dus zelfs na een fijne boswandeling en een paar bokjes nog niet besteld maak ik hier uit op ??VInd em niet goedkoop maar ik vind em hier wel mega dik.hoor...
Doe eens gek danSuper dik, zal echt voor de nodige chaos in de straat. Maar vind het wel echt heel veel geld hoor. Komt er alleen bij in echt een hele gekke bui.
Weet iemand de brandduur van dit doosje?
Ah thanks. Zo das lomp, dat had ik in de startpost even gemist.. Dank je man!In de start post staat 28s, in het filmpje begint die bij 9 seconde en stopt bij 35 seconde = 26 secondes.
Kan gebeuren opa!Ah thanks. Zo das lomp, dat had ik in de startpost even gemist.. Dank je man!![]()