Super Skream

Vind dit een zeer gaaf product! Helaas zitten er niet meer fluiters in, anders dan wat de naam toch wel doet vermoeden. Echter zijn de effecten díe er inzitten, zeer gaaf verwerkt. Benieuwd naar de prijs!

Ik heb hem gefilmd gisteren.

Een aardige compound, maar niet geweldig. Het concept is goed, maar het vraagt nog wat verfijning. De pauzes tussen sommige cakes/salvo's vind ik te lang; dat haalt het tempo eruit. Maar bovenal vind ik dat er te weinig skreamers in zitten. Met zo'n naam had ik er meer willen zien, want die skreamers zijn super dik! Wissel elk siersalvo's af met één extra fluiter, en je krijgt een veel spannender box.

Dit was een prima product, maar ik vond na de naam te hebben gehoord de verhouding van fluiters en boeketten niet zo super. Ook waren de boeketten an sich ook niet heel erg groots. Een leuke box hoor, maar gewoon niet denderend. Ik zou het een 7 geven!

Leuke box en leuk concept, maar dit was een eenmalige aanschaf.
Veel te duur voor wat je krijgt. De boeketten tussen de fluiters door zijn verre van indrukwekkend en weten op geen enkele manier te imponeren. De fluiters zijn een leuke en aparte toevoeging, zeker het eindsalvo, maar weten de prijs niet te rechtvaardigen.
Voor dit geld kun je zelf een leuker projectje maken.

Mooie combinatie dit rauwe fluiters afgewisseld met boeketten , vooral de finale cake ziet er goed uit .

Heb er net 2 besteld voor 70 euro per stuk, volgens mij een prima prijs voor deze box .

Dit is dezelfde box als die in Duitsland als kg beast box word verkocht. Heb em daar voor 70 besteld omdat ik deze in Nederland niet gezien heb.

Back
Bovenaan