Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hier ook nog een slof of 7 van liggen,maar hebben die van jullie ook van die dunne slecht brandende visco lontjes?Heb hier ook nog de nodige broodjes van. Heerlijk stookspul. Pure nostalgie. Laten we wel wezen met Oud & Nieuw zal er geen haan naar kraaien als je er hier een paar van afsteekt.
Jep, al een paar keer gehad dat ik het niet goed kon zien en er 1 in mijn hand klapte. Kleine tinteling en weer door haha.Ik heb hier ook nog een slof of 7 van liggen,maar hebben die van jullie ook van die dunne slecht brandende visco lontjes?
Dacht dat dat ook 1 van d'r redenen van afkeur was ?
Die wat ik heb hebben heel dunne visco,1mm ofzo en zijn ook niet langer dan 1cm of korter....maar je ziet ze bijna niet branden.Heb ze met grijslont. Zijn ook best wel korte lontjes.
Die wat ik heb snipperen goed,alleen het na gloeien en branden zoals in vroegere tijden doen ze niet helaas.Hoe zit het met de snipperfactor van deze? Zijn het de dunne velletjes papier die ook nog gloeien en dwarrelen? De funke knallers vind ik meer kartonachtig.
Dat zijn niet echt snippers maar meer vellen dik papier.Vind de super crackers beter snipperen en ze hebben de geur van vroeger.Snipper factor valt mee. Dan kan je beter de China Boller B van Katan hebben snippert een stuk beter.
Vind het wel ok hoor. De vellen waar jij het over hebt deel ik niet. Wel als je het over de grotere formaten hebt.Dat zijn niet echt snippers maar meer vellen dik papier.Vind de super crackers beter snipperen en ze hebben de geur van vroeger.
Dat mag hier eigenlijk niet besproken worden Paul. Echter, ik herken de wens die ik afgelopen jaar ook bij mijn eigen zoon had. Er is voor die leeftijd te weinig legaals te verkrijgen en je wilt niet dat ze zelf de overstap maken naar het bekende zware illegale spul. Buskruit knallers zijn relatief veilig voor die groep, als er iets mis gaat hoog uit wat pijn. Had om die reden nooit verboden mogen/moeten worden.Iemand een tip waar je ze kan halen? Wil graag een slof voor mijn zoon als hij 12 wordt.