Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien Vuurwerk24 in Duitsland, maar die hadden ze alleen in de winkel en niet op de site. Ook was dit al een tijdje geleden dus ze kunnen ook wel op zijn inmiddels ...
Hier ook wat van gekocht in Duitsland. Prima knallers hoor. Mijn jongens vermaken zich prima met dit spul. Wat is het gruwelijk zonde dat “we” goed Nederlands knalvuurwerk verboden hebben.
Komende tijd kunnen we hier nog wel even knallen.
Heb hier ook nog de nodige broodjes van. Heerlijk stookspul. Pure nostalgie. Laten we wel wezen met Oud & Nieuw zal er geen haan naar kraaien als je er hier een paar van afsteekt.
Ik had van deze en de shising crackers 2 sloffen en ze vielen vies tegen. Het zijn kanonslagen van een generatie later dan waarmee ik zelf in mijn jeugd liep te strooien. Ik weet niet of ze nou echt veel slechter zijn dan dat of dat mijn vuurwerkgeheugen iets te romantisch is.