ufo
VWC lid
weet iemand uit welk jaar de super crackers komen met grijs lont, met op de achterkant een labeltje met de letters 'fountain crackers'?
en heeft die versie nog flash of...
Die fountain crackers komen net als de rest allemaal uit 1995.
Ik heb ze gevonden in oude folders
De fountain crackers hebben wel grijs lont en knallen ook nog wel redelijk goed.
Er zijn idd heeeel veeeel verschillen tussen de knallers.
Of er flash inzit ? nou dat denk ik niet gezien de knal.
Vroeger, pre "80 met een uitloop, werd er nog wel flash gebruikt in de knallers maar later, 1995, zeker niet meer.
Er zijn pakjes, broodjes, met de zelfde leeuw op de voorkant opgedoken die totaal niet knalden met visco lont maar er zijn ook broodjes met knallers die visco lont hebben en wel knalden, snipperen.
Ook zijn er knallers die grijs lont hebben en ook goed knalden dus je moet ook een beetje geluk hebben.
Voor de super crackers geldt eigenlijk het zelfde.
Ook heb je nog de Western heros met grijs lont en knallen ook nog redelijk goed maar er zijn ook knallers opgedoken met visco lont.
Hoe het kan dat deze knallers jaren opgeslagen hebben staan is eigenlijk al besproken.
Ze hebben idd opgeslagen gestaan op de hoop deze te kunnen verkopen in Duitsland in een bunker en geloof me er zijn in Duitsland best veel, "vergeten" bunkers.
Maar zoals 3Xh al schreef de knallers kregen geen BAM nummer maar nu de BAM niets meer te zeggen heeft zijn ze opnieuw aangeboden maar nu om een CE goedkeuring te krijgen met als gevolg dat ze in Duitsland vrij verkocht worden.
Kijk maar eens op deze site, https://www.feuerwerksvitrine.de/shop/ce-shising-petarden-281.html
En of er veel opgedoken is ??? nou er is gigantisch veel opgedoken, pallets vol.