rene_vuurwerk
VWC lid
Ik dacht dat vorig jaar alles was uitverkocht en hij was al uitloop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht dat vorig jaar alles was uitverkocht en hij was al uitloop
Weet iemand hoeveel deze gaan kosten voor 2023?
Hij staat ook onder eigen import vermeld.Misschien even een nieuw topic voor de nieuwe batch? Hij is er eenmalig geweest en komt na 4 jaar weer terug. Misschien ook gelijk erbij zetten dat het een winkeliers special is in plaats van een VuurwerkMania uitloop artikel.
Dat zou jammer zijn, dat is juist zijn sterke punt.... wat een klappen waren dat.Zijn er al videos van de nieuwe versie. Ik verwacht dat die zonder salutes is....
denk pas op 31-12Al iets meer bekend over een video van de 2.0 versie?
Daar zit dus precies mijn probleem... hoe vaak is het wel niet voorgekomen dat men op een goede naam wil voortborduren maar dan volledig de plank mis slaat. Daarbij helpt de 'nieuwe' prijs ook niet mee. bijna het dubbele voor wat wij er voorgaande jaren voor betaalden. ik sla hem over en hoop dat dat straatfilms me overtuigen voor volgend jaar.De kans dat hij gelijk is gebleven of wellicht beter is groter dan de kans dat hij slecht is. Dus gewoon kopen.
kan maar zo eens een box zijn die op 1 januari als topper gebracht wordt, ik heb hem gekocht... kan nooit tegenvallen. Hopelijk zijn de salutes nog dikkerDaar zit dus precies mijn probleem... hoe vaak is het wel niet voorgekomen dat men op een goede naam wil voortborduren maar dan volledig de plank mis slaat. Daarbij helpt de 'nieuwe' prijs ook niet mee. bijna het dubbele voor wat wij er voorgaande jaren voor betaalden. ik sla hem over en hoop dat dat straatfilms me overtuigen voor volgend jaar.
Zo dacht ik ookIk denk dat die van Breda wel goed zal zijn, want ook alle andere producten van hun eigen import is goed. Denk dus niet dat deze copy slecht zal zijn. Als ik al in de buurt zou zijn of daar iets had besteld dan had ik deze er zeker ook bij gekocht. Want eerlijk is eerlijk, het is wel een mooie prijsje voor de tijd van het jaar, dan kan je het niet laten liggen voor die 6 tientjes.
Dan pas je dat zelf aan, kan prima.Het enige minpuntje vind ik de volgorde, dat hij met de salutes begint, die konden beter op het einde.