MikosjePyro
VWC lid
Nog 2 kunnen aanschaffen hoppa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik bied 36,5sorry mannen ik moet iets bekennen..
ik heb ze alle 5000 opgekocht.![]()
Prachtig om dit door te lezen zo, lijkt wel om concertkaartjes te gaan i.c.m. hysterische tienermeiden!![]()
Ik word door mn vriendin ook voor gek verklaard dat ik vanaf kwart voor 7 de vuurwerkmania website als een idioot in volledige focus zit te refreshen om een doosje vuurwerk van 35 euro binnen te halen...Prachtig om dit door te lezen zo, lijkt wel om concertkaartjes te gaan i.c.m. hysterische tienermeiden!![]()
Ik word door mn vriendin ook voor gek verklaard dat ik vanaf kwart voor 7 de vuurwerkmania website als een idioot in volledige focus zit te refreshen om een doosje vuurwerk van 35 euro binnen te halen...
Ik heb die airbomb er ook gratis bij maar kan hier niks geen informatie over vinden, mijn dealer verkoopt hem ook niet. Is het een omlabeling van de junk of ...?Ik heb er ook een! Wel bij een andere dealer als gepland, bij de een kreeg ik wel een Airbomb en bij de ander niet.
Ik heb die airbomb er ook gratis bij maar kan hier niks geen informatie over vinden, mijn dealer verkoopt hem ook niet. Is het een omlabeling van de junk of ...?
Voor mij totaal niet interessant (ik koop alleen wat ik echt mooi vind), maar wel erg leuk om de blijdschap, stress, verbazing, etc. in dit draadje te lezen. Maakt toch wat los dit doosje.