Strong Celebration [Uitloop 2020]

Bij keesvuurwerk in Papendrecht staat die nog gewoon op de site hor. 25 eu bijbestellen. No problem.

2 in de pocket, ben wel benieuwd naar deze... gaan als eerste de lucht in :)
Wat mij betreft mogen ze deze ook wel in 30mm gaan produceren trouwens!

Dan betaal je ook 30mm haha, maar dit was sws voor het zoveel jarig bestaan, dus denk wel dat ze volgendjaar ALS deze nog bestaat, duurder zijn.

Vreemd dat ze dit zo doen. Kom je daar, zeggen ze dat toevallig de laatste net de deur uit is gegaan en ja, ben je daar eenmaal dan koop je meestal toch nog wel wat om de rit te compenseren.

Dat apparaat van 640 shots en 5 kg kruit blijkt maar een klein ding te zijn volgens een winkelier. Hij rade hem af in ieder geval.

Dat apparaat van 640 shots en 5 kg kruit blijkt maar een klein ding te zijn volgens een winkelier. Hij rade hem af in ieder geval.

Schijnt +- 14kg te zijn.
Terwijl de strong celeberation rond de 7,5kg is.
Kan dus niet heel veel zijn. Ondanks dat toch besteld.

Zal het morgen weten.

Schijnt +- 14kg te zijn.
Terwijl de strong celeberation rond de 7,5kg is.
Kan dus niet heel veel zijn. Ondanks dat toch besteld.

Zal het morgen weten.

Waar gaat dit allemaal over ? Zeg je nu dat het niet veel kan zijn omdat het gewicht van de box 7.5 kg is ? Dus als ze er nog 3 kilo klei bij in stoppen ben je tevreden ?

Waar gaat dit allemaal over ? Zeg je nu dat het niet veel kan zijn omdat het gewicht van de box 7.5 kg is ? Dus als ze er nog 3 kilo klei bij in stoppen ben je tevreden ?

Bedoel te zeggen dat de steong celeberation 7,5 kg is met 133 shots
En de no limit met 640 shots maar 14kg. Dat is een flink verschil.
Ik denk’ let op dit is puur een aanname, dat de 640 niet veel
Kan zijn.

Bedoel te zeggen dat de steong celeberation 7,5 kg is met 133 shots
En de no limit met 640 shots maar 14kg. Dat is een flink verschil.
Ik denk’ let op dit is puur een aanname, dat de 640 niet veel
Kan zijn.
Wat lul jij allemaal man waar heb je het over met 640 shots? Deze box heeft er 133

Back
Bovenaan