Strong Celebration [Uitloop 2020]

Voor mij totaal niet interessant (ik koop alleen wat ik echt mooi vind), maar wel erg leuk om de blijdschap, stress, verbazing, etc. in dit draadje te lezen. Maakt toch wat los dit doosje.

Toch nog 1 kunnen scoren bij keesvuurwerk. Echter wel voor 25 bij moeten bestellen maar ach een double demolition kan geen kwaad.

Prachtig om dit door te lezen zo, lijkt wel om concertkaartjes te gaan i.c.m. hysterische tienermeiden! :wink:
Ik word door mn vriendin ook voor gek verklaard dat ik vanaf kwart voor 7 de vuurwerkmania website als een idioot in volledige focus zit te refreshen om een doosje vuurwerk van 35 euro binnen te halen...

Ik word door mn vriendin ook voor gek verklaard dat ik vanaf kwart voor 7 de vuurwerkmania website als een idioot in volledige focus zit te refreshen om een doosje vuurwerk van 35 euro binnen te halen...

Vriendinnen snappen er nu eenmaal niks van, al heb ik daar geen last van als vrijgezel! :wink:

Ik heb er ook een! Wel bij een andere dealer als gepland, bij de een kreeg ik wel een Airbomb en bij de ander niet.

'T is dan mooi snel gegaan met die 5000 stuks! Maar als ik dat zo hoor. Dat enkele bedrijven de verkoop al begonnen om 8 uur, eerder dit jaar of dat de ene bedrijf ze "normaal" verkocht is dat in mijn ogen niet eerlijk! En eigenlijk met een bericht plaatsen dat er nog maar 100 zijn teleurstel je meer mensen, omdat er veel meer vraag dan als aanbod is! Al met al zeker een super mooi artikel, En heb ik er gisteren al 1 weten te bemachtigen!

Ik heb er ook een! Wel bij een andere dealer als gepland, bij de een kreeg ik wel een Airbomb en bij de ander niet.
Ik heb die airbomb er ook gratis bij maar kan hier niks geen informatie over vinden, mijn dealer verkoopt hem ook niet. Is het een omlabeling van de junk of ...?

Ondanks ik al over mijn budget heen was,kon ik de verleiding niet weerstaan en heb hem vannochtend om 07:15 besteld. Dikke stress hier vanochtend, omdat de website erg traag was. Had niet verwacht dat Vuurwerkmania mij zo gek zou maken.
Volgend jaar maar bij een andere importeur shoppen voordat ik straks op water en brood zit met de kerstdagen!

Ik kreeg bericht van een maat over deze actie. Ineens last van koopadrenaline, als de bliksem snel besteld en daarna pas even gekeken naar het productie filmpje. Had geluk om 08:00 :bonk:.

Voor mij totaal niet interessant (ik koop alleen wat ik echt mooi vind), maar wel erg leuk om de blijdschap, stress, verbazing, etc. in dit draadje te lezen. Maakt toch wat los dit doosje.

Nou, weet je.. de meeste mensen kopen ook voor de fun de I've got the power, of de nieuwe Unity of Lights en dat ook voor ongeveer hetzelfde bedrag. Leuk voor erbij en om in de vooravond te stoken. Denk dat je deze dus echt niet had moeten laten liggen voor die 35 eurootjes met daar bovenop ook nog een gratis 2" single shot. :)

Ik heb een vraagje. Uit alle stress hier snel een Strong Celebration in de winkelwagen gezet, maar niet gelet of er ook een airbomb in zat. Nu ik de afhaalbon zie staat deze er niet op. Hebben sommige mensen die airbomb wel op hun afhaalbon staan?

Back
Bovenaan