Strong Celebration [Uitloop 2020]

Ik heb een vraagje. Uit alle stress hier snel een Strong Celebration in de winkelwagen gezet, maar niet gelet of er ook een airbomb in zat. Nu ik de afhaalbon zie staat deze er niet op. Hebben sommige mensen die airbomb wel op hun afhaalbon staan?

Ik heb hem gisteravond besteld. Had er een Airbomb bij. Ook op bon. Maar 5 min later zat deze er niet meer bij..

Heb er ook 1 in de pocket, leuk ding toch voor dat bedrag, 18:00uur doosje wat mij betreft

Heb hem hier ook besteld dus. Prima bak en zeker voor het geld. En als er nu ook nog een Airbomb bijzit zou het helemaal mooi zijn.

Ik heb een vraagje. Uit alle stress hier snel een Strong Celebration in de winkelwagen gezet, maar niet gelet of er ook een airbomb in zat. Nu ik de afhaalbon zie staat deze er niet op. Hebben sommige mensen die airbomb wel op hun afhaalbon staan?

Ik heb er ook geen Airbomb bij.
Gewoon even het verkooppunt bellen.
Zal vast wel goed komen.

Wanneer iemand mijn bestelling wil overnemen, heb ik 1 box over. Of kun je bestellingen ook gewoon annuleren..? Reden van annulering zul je je afvragen, nou dat is omdat ik er eentje voor weliswaar 39,- maar een stuk dichter bij huis heb weten te bestellen. PM voor interesse.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoe deze box gaat presteren bij mij in de straat, zou het een gevalletje wtf box zijn of de box op het filmpje? Ook maar 20mm dus ik verwacht er niet heel veel van

Ben benieuwd hoe deze box gaat presteren bij mij in de straat, zou het een gevalletje wtf box zijn of de box op het filmpje? Ook maar 20mm dus ik verwacht er niet heel veel van

Volgens mij zijn de meeste schoten gewoon 25mm. Die 20mm zal wel de crackling staarten zijn. Hoe dan ook 35 euro is een mooie prijs voor zo'n bakkie en denk dat deze beter zal presteren dan de WTF box van vorig jaar.

Ik heb de Unity of Lights “live” gezien en die is ook 20mm. Werd ik wel enthousiast van ....
Ben benieuwd naar deze bak.

Vanavond ga ik naar een vuurwerkdemo van een dealer welke onder andere Vuurwerkmania producten schiet. Mocht de Strong Celebration er ook tussen zitten dan zal ik deze, mits het lukt, filmen en uploaden.

Ben benieuwd!

Vanavond ga ik naar een vuurwerkdemo van een dealer welke onder andere Vuurwerkmania producten schiet. Mocht de Strong Celebration er ook tussen zitten dan zal ik deze, mits het lukt, filmen en uploaden.

Ben benieuwd!

Die gaan ze denk ik niet schieten omdat ze uitverkocht zijn

Back
Bovenaan