Strictly China [Uitloop]

zie post reach 4 freedom,

hetzelfde verhaal goede cake, de spinning af en toe perfect en af en toe ook niet, kan ook door de wind komen. Voor de rest wat je ziet krijg je.
ook hier veel concurrentie, maar absoluut een lekkere box

ik heb deze 2 maal mogen aanschouwen, ,één bij de buurman en 1 x bij mij..

advies: schiet deze altijd uit de doos.
wat een enorme lanceer knal , mooi burst en lekker effect, goede kleuren.

we hadden ook nog een zena mayhem maar dan gaat deze het echt winnen, alleen zoals ik al eerder vermelde afschieten in de doos.
door het geweld van cake 4 knalde deze zowel bij mij als bij de buurman bij de laatste cake op zijn kant. het gebeurde bij alle twee bij de laatste schoten

was ook spectaculair maar niet echt de bedoeling.

maar echt een aanrader en gaat op de lijst.

Samen met mijn vader dit assortiment geschoten ( los weliswaar ) en alle vier waren ze zeer mooi en indrukwekkend.

ik heb deze 2 maal mogen aanschouwen, ,één bij de buurman en 1 x bij mij..

advies: schiet deze altijd uit de doos.
wat een enorme lanceer knal , mooi burst en lekker effect, goede kleuren.

we hadden ook nog een zena mayhem maar dan gaat deze het echt winnen, alleen zoals ik al eerder vermelde afschieten in de doos.
door het geweld van cake 4 knalde deze zowel bij mij als bij de buurman bij de laatste cake op zijn kant. het gebeurde bij alle twee bij de laatste schoten

was ook spectaculair maar niet echt de bedoeling.

maar echt een aanrader en gaat op de lijst.

ook bij de strictly taiwan was dit zo, de lanceerknal is uitermate hard!

Ook deze mogen ontsteken en aanschouwen, ik ging voor de black out eight maar deze was uitverkocht waardoor ik deze nam. Totaal geen spijt van gehad. Wat een geweld en lekker tempo heeft deze box.

als ik op de video moet afgaan dan is het niet bijzonder :O we wachten op andere videos onder betere omstandigheden :)

Op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal worden alle cakes van China Red geschoten en waarschijnlijk ook de pijlen. China red heeft nog niet alle cakes binnen en dus zou er wat bij ANO gisteren geschoten is wel eens de oude voorraad kunnen zijn.

China Red zou op 8 december een demo schieten, maar omdat nog niet alles binnen is word het dus op 18 december bij de Rijswijkse vuurwerkhal. Containers worden omstreeks 12 december verwacht.

Ik moet zeggen dat ik de prijs van deze cakes best lekker vindt, bijna allemaal 500gram.
Net even wezen kijken.Met de prijs kwaliteit zit het wel goed lijkt mij.
360.jpg

360.jpg

360.jpg

Bij Ano in Milheeze kon die me echt niet overtuigen, maar zoals hierboven door Ylke wordt aangegeven, dat was misschien oude voorraad.

Gister bij de demo van Rijswijke vuurwerkhal geweest. Daar schoten ze wel de 2015 versie. En ik kom helemaal terug op mijn eerder mening. Wat een topboxen van !Stricktly. Goede burst en grote effecten. Ik vrees dat ik mijn budget weer moet aanpassen, want deze wil ik wel in de straat hebben zo.

Back
Bovenaan