Strictly China [Uitloop]

Ik vind de effecten van de 2e cake niet bepaald mooi, niet rond maar ook geen brocade crown.

Vind deze cake totaal niets toevoegen

Iets meer toelichting zou interessant zijn, daar hebben we iets meer aan. Ik deel wel je mening dat ze weinig toevoegen aan de hand van het filmpje in de topic en naar mijn ervaringen bij de demo van de rvh afgelopen weekend, echter wat ik gisteren heb mogen aanschouwen is echter 180 graden gedraaid : 4 geweldige cakes en vette grote en kleurrijke boeketten die ondanks de wind behoorlijk bleven hangen. Deze set is door ons gefilmd en het filmpje zal zsm worden geplaatst.

Iets meer toelichting zou interessant zijn, daar hebben we iets meer aan. Ik deel wel je mening dat ze weinig toevoegen aan de hand van het filmpje in de topic en naar mijn ervaringen bij de demo van de rvh afgelopen weekend, echter wat ik gisteren heb mogen aanschouwen is echter 180 graden gedraaid : 4 geweldige cakes en vette grote en kleurrijke boeketten die ondanks de wind behoorlijk bleven hangen. Deze set is door ons gefilmd en het filmpje zal zsm worden geplaatst.

Laat de films maar komen en hopendat ze zo worden verkocht hoe jij ze heb mogen ervaren daar.
Maar dat was van de chinared demo neem ik aan? dus mischien zo een opgefokte sample?
Bij de rvh vond ik de boeketten en de burst maar magertjes overkomen.

Productnaam op Youtube intikken doet wonderen:
Proppen ze die laatste cake overal in? Lijkt veel op de Gold Digger en de laatste cake van de Blackout Eight.

Productnaam op Youtube intikken doet wonderen:
Proppen ze die laatste cake overal in? Lijkt veel op de Gold Digger en de laatste cake van de Blackout Eight.

nee ik vond deze wel anders , die ander is een stuk intenser.
en meer kleur, persoonlijk vind ik wel dat er veel meer kleur in de cakes zit van china red dan je op de filmpjes te zien krijgt.

maar dat heeft puur met de instellingen van de camera`s te maken.

Op de filmpjes van de demos ziet die er toch een stuk beter uit dan het 'china' filmpje. Mensen die deze box live hebben gezien op een demo wat vonden jullie er van?

Back
Bovenaan