Stook Team Zuid's oud & Nieuw film toppic

Lekkerding op foto drie en vijf! :p
Was een flinke stookdag, ik heb daarnaast ook nog gefilmd

Ehm, er is altijd te weinig en er is nooit genoeg! Volgend jaar? Wie weet, afwachten, stilzitten zullen we niet! Overtreffen we het? Vast wel! :rolleyes:

Mocht het volgend jaar weer op dezelfde locatie zijn, dan laat maar wat weten en misschien kom ik eens langs om te kijken haha

Misschien moeten we daar maar een stookmeeting houden met alle freaks! :p Gemeentes ook weer blij, de onrust wordt zo beperkt tot 1 plek! Komen er nog wel wat meer films hier of komt alles op de dvd?

Haha, wat een potten daar op de straat pfft.

Trouwens je was het zeuren over de scherpstelling van je videocamera, maar die van je fotocamera is toch een stuk droeviger :devil:...

Edit: Het mooiste vind ik nog die wegwerkzaamheden borden op de weg. Geniaal bedacht :D!

Ik denk dat op de eerste foto de sluimertijd nog aan stond ! Dit is overigens matje96 zijn foto camera ! Welke doorgaans erg goeie fotokes maakt ! :d

Toch vind ik jou reacties nog een stuk droeviger, aangezien je zelf op geen enkele manier wat bijdraagt aan het forum zo. Enkel dit soort reacties. On-topic.

Was een tof oud en nieuw. Zullen de komende jaren nog flink wat van ons laten horen! Teminste als het aan mij ligt dan..

Toch vind ik jou reacties nog een stuk droeviger, aangezien je zelf op geen enkele manier wat bijdraagt aan het forum zo. Enkel dit soort reacties. On-topic.

Was een tof oud en nieuw. Zullen de komende jaren nog flink wat van ons laten horen! Teminste als het aan mij ligt dan..

Oh matje96matje, niet alles zo serieus nemen hoor.
Gelukkig zit ik maar wat te ***ten met Feabal, aangezien ik ook nu via FB aan het chatten ben met hem.

En als je goed kijkt heb ik alleen maar positief commentaar gegeven op jullie en hopelijk geven jullie dit jaar weer een herhaling :D

Zo te zien genoeg Alligators en Reno's ingeslagen :)! Beide top batterijen en vooral voor de prijs.
Ik wacht nu al op jullie foto's en filmpjes van komend oudjaar! :thumbup:

Voor de mensen die de "grote tering zooi" zooi niet gezien hebben : Foto tijd !

Na 5,5 uur vegen is dit het resultaat :

[URL=http://s1369.photobucket.com/user/Stook-Team-Zuid/media/P10

Staan er in dat gaas bij foto vier nog allemaal pijlen die niet zijn afgegaan?

Dit was een projectje, pijlen waren idd niet afgegaan,ook het lont was niet opgebrand, eers eens flink onder de schoen gehad en daarna apart weggegooid!

Hier wil ik dan nog aan toevoegen dat hier de avond zelf nog een flinke emmer water over heen is gegaan zodat de kinderen uit de straat hier niks meer aan hebben ;)

Bij deze wil ik een deel van de collectie foto's met jullie delen !

IMG_1092.jpgIMG_1115.jpgIMG_1116.jpgIMG_1117.jpgIMG_1119.jpgIMG_1120.jpgIMG_1121.jpg

De aanwinsten uit Duisland :

PC281699.jpg

Grtz Feab !

Denk dat er mensen bij jullie in de straat wel in zijn voor een vuurwerkverbod als ik dit zo zie :p goed bezig mannen.

grtz fex

Back
Bovenaan