ddfirework
VWC lid
Achterhaald? Ja, vind ik het erg? Nee, lekker houden zo, of inderdaad de winkeliers de keuze geven om op zondag een extra verkoopdag te houden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het gaat niet alleen om de winkelier, maar ook om de keurende instanties en gemeenten die dan ook op zondag moeten werken. Dit is niet het geval, dus zal er ook geen zondag verkoop zijn tot die tijd.
Ik vind het volledig achterhaald. Kerk en staat dient te allen tijden gescheiden te zijn.
Die extra dag is wel fijn, maar dat staat er los van.
Dan kun je vrije dagen als kerst, pinksteren & pasen ook vergeten..![]()
Erg leuke stelling en mooi om de verschillende meningen te zien.
Ik vind het zelf ontzettend achterhaald allemaal, laat iedereen lekker vrij om zelf te bepalen of ze de winkel open gooien of niet. En dat vind ik van alle winkels in alle sectoren.
Als ik puur naar het freak zijn kijk mag die lekker gesloten blijven want een dag eerder je spullen halen is natuurlijk ideaal.
Laten we weer terugkeren naar Nederland waar we op zondag gewoon met het gezin naar het strand of de speeltuin gaan in plaats van boodschappen doen met vervelende geïrriteerde kinderen omdat ze willen spelen ipv volwassenen dingen doen.
ALLE WINKELS OP ZONDAG DICHT.
Alleen horeca en ziekenhuizen open.