Steenbergen 12-12-2009

ik heb vernomen dat ze eerst de schietlijst schieten, 1 voor 1 zodat je alles goed kunt zien en makkelijk te filmen is. hierna zou er een finale zijn. er is mij verteld dat er zo'n 800 kilo vuurwerk de lucht in gaat. als je dan even rekent, dan kom ik op maximaal 200 kilo voor de schietlijst en dus nog 600 kilo voor de finale. (uitgaande van 5 kilo per cake voor de schietlijst, wat al behoorlijk veel is)
correct me if i'm wrong.
heb er zin in, tot zaterdag.

Als mijn neef zin heeft ga ik hier ook naartoe.
Waar kan je precies parkeren want ik ken de weg in steenbergen niet zo goed.
Heb er al heel veel zin in wordt namelijk me eerste demo.

Je kan gewoon parkeren op het industrieterrein. We gewoon steenbergen doorrijden langs de haven richting Zeeland en dan bij de rotonde linksaf het industrieterrein op (langs de FORD dealer)

Als mijn neef zin heeft ga ik hier ook naartoe.
Waar kan je precies parkeren want ik ken de weg in steenbergen niet zo goed.
Heb er al heel veel zin in wordt namelijk me eerste demo.

het is op een industrieterrein tegen steenbergen aan. dus je kunt gewoon langs de kant van de weg parkeren of eventueel op één van de terreintjes van de bedrijven eromheen.
zoek anders even op google maps en typ dan "vuurwerkland steenbergen"dan heb je meteen het goede adres.
tot morgen!

prijs.JPG

Ziet iemand de mogelijkheid om te filmen? ik moet werken :/

Thx alvast!
Grtz Woutz.

ik zelf ga niet filmen maar ik denk dat er hier en daar wel mensen zijn die wel gaan filmen. ik verwacht dat er genoeg mensen op af gaan komen dus zijn er altijd wel die gaan filmen

@vuurwerkland-steenbergen: Wellicht een goed idee om als eerste dealer ooit eens alle 6 varianten van de Extreme Salute apart te schieten (beginnen met B1 en eindigen met B6) :)

Man, man, man je wordt toch helemaal crazy van al dat vage gedoe rondom de ES...:bonk: :bonk:

Om 18.00 stappen kruitsnuiver en ik in de auto en dan rijden we óf naar Amersfoort, óf naar Steenbergen, maar denk dat we hier vanavond wel bij zullen zijn ja. :rolleyes::wink:

Mochten we erheen gaan, zal de camera vast wel draaien. :)

Steenbergen of Rotterdam?
Ik kan niet kiezen.
Hoe groot is de finale in Steenbergen eigenlijk?
Kartonnetje Silver Salutes?

Om 18.00 stappen kruitsnuiver en ik in de auto en dan rijden we óf naar Amersfoort, óf naar Steenbergen, maar denk dat we hier vanavond wel bij zullen zijn ja. :rolleyes::wink:

Mochten we erheen gaan, zal de camera vast wel draaien. :)

Steenbergen voor ons, we zijn eruit. :p

Maar hoeveel er in de finale staat, geen idee, maar een MEGA show zal wel wat hebben he, reken er gewoon op. :p

Spinning Salute zal ook vanavond getoond worden, ben benieuwd!

gokje:

gokje:

De Spinning Salute zal niet worden geschoten.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat deze pas 20 December aankomt.

Een finale met Silver Salute's in Steenbergen? Dan kom ik.
Anders ga ik liever naar Rotterdam, omdat het 2 relatief onbekende collectie's laat zien (Bon & Katan)

Steenbergen voor ons, we zijn eruit. :p

Maar hoeveel er in de finale staat, geen idee, maar een MEGA show zal wel wat hebben he, reken er gewoon op. :p

Spinning Salute zal ook vanavond getoond worden, ben benieuwd!

Well fudge it!
Ik ga toch naar Steenbergen. Hier haal ik ook een deel van m'n vuurwerk, en dan kan ik alvast kennismaken en de route verkennen.
Gisteren ook al 140 km gereden voor een demo, dus deze 135 km (via Den Bosch) kunnen er ook nog wel bij. :)

Jongens, was weer gezellig vanavond! :D
Mooi show gezien, leuke demo met 40 cakes van 4 importeurs, goede keuze. De finaleshow was werkelijk mega ja, echt zwaar genoten, zoveel, zo vol en tot slot zo hárd, want met een zooi thundering heavens en Silver Salutes ging het knap los haha, super!

Ramon en de rest bij VWL Steenbergen, bedankt voor de gastvrijheid, gezelligheid en de show, was absoluut de moeite waard!

Morgen zal ik mijn film van de finale uppen. :)

:bye:

tsja

tsja

Het vuurwerk was zeker leuk.
Zaten goede dingen bij en wat mindere zoals gewoonlijk.
Finale was in het begin wat rommelig, maar het einde was doorgelont, en ging goed af!
Silver Salute's waren weer de bom!
Winkel zag er ook leuk uit. Mensen vriendelijk! Ik ga er straks graag m'n vuurwerk halen.

minpuntje: Muziek die door het vuurwerk heen staat te stampen

minPUNT: Die ouwehoer van een omroeper, die alles zo slap mogelijk aan elkaar ***de. Tenenkrommende commentaren. Verkeerde uitspraak.
Iemand die zichzelf zo graag hoort praten moet gewoon politicus worden.

Back
Bovenaan