Steenbergen 12-12-2009

Ik vond het zelf ook een prima show. Alles goed verzorgd rondom de demo. Ga er zoiezo bestellen. Btw welke pot is dat die op 2.20 schiet in finale filmpje 2?

Nog kleine AVP meeting gehad daar.

Ramon, het was geslaagd. Hij kwam op 11 uur 's avonds ook echt helemaal kapot de showroom weer binnen. :P

Die kartonnen Thundering Heavens en Silver Salutes tegelijk waren zeker ook een brute finale! Promotiefilmpje van mijn kant volgt nog. :)

Laatst bewerkt:
ja ik dacht dat ze niet 2" single shots mochten afsteken op dergelijke afstanden vandaar dat ik met "cake" kwam ;)

Foto's Vuurwerk demo VLSB

Foto's Vuurwerk demo VLSB

Goedemiddag,

Hier wat foto's van mijn kant ! Het was een leuke demo met een fantastische finale. Heb genoten !

Foto's:

vwlstbg12.jpg

vwlstbg1.jpg

vwlstbg2.jpg

vwlstbg3.jpg

vwlstbg4.jpg

vwlstbg5.jpg

vwlstbg6.jpg

vwlstbg7.jpg

vwlstbg8.jpg

vwlstbg9.jpg

vwlstbg10.jpg

vwlstbg11.jpg

zeer mooie foto's hier boven!.

wie kan mij vertellen wat de cake is die op het eerste filmpje van post 38 op 5.45 geschoten wordt?
en weet iemand ook van welke pot de zilveren palmen met blauw zijn op ongeveer 9 minuten van het eerste filmpje?

bij voorbaat dank!

zeer mooie foto's hier boven!.

wie kan mij vertellen wat de cake is die op het eerste filmpje van post 38 op 5.45 geschoten wordt?
en weet iemand ook van welke pot de zilveren palmen met blauw zijn op ongeveer 9 minuten van het eerste filmpje?

bij voorbaat dank!

Bij 9 minuten zie je Blauwtje van marijn, gevolgd door groentje en daarna rooitje.

Ik zal eens kijken of ik de lijst van de finale kan plaatsen! :bye:

Gisteravond zeker een top demo gezien, met een grandioze finale! Zoals waarschijnlijk velen was ik vooral benieuwd naar de Silver Salute.. En wat een top knalcake is dit zeg! Iemand een idee hoeveel er nu precies geschoten werden tijdens de finale?

Jammer wel dat de muxiek tijdens de demo veels te hard stond en dat die kerel achter de microfoon zo irritant was met z'n uitspraken..

maar voor de rest een zeer leuke avond gehad! veel cakes nu in het echt gezien die ik tijdens oud&nieuw ga afsteken.. :)

@vuurwerkland-steenbergen: de lijst van de finale zou inderdaad echt top zijn, ben ik wel benieuwd naar wat er precies in verwerkt zat!

Gisteravond zeker een top demo gezien, met een grandioze finale! Zoals waarschijnlijk velen was ik vooral benieuwd naar de Silver Salute.. En wat een top knalcake is dit zeg! Iemand een idee hoeveel er nu precies geschoten werden tijdens de finale?
QUOTE]

11 silver salutes tegelijk.

Karton - 1, want ze schoten er 1 als demo. :)
Dus inderdaad 11 tegelijk, ging goed los! :D

Film duurt wat langer, helaas, te groot voor Youtube in 1x, dus moest opnieuw maken in 2 delen... Hoop het vanavond en anders zeker morgenochtend te posten.

:bye:

Inderdaad toffe demo, top om al die nieuwe producten in het echt te zien! En de finale was super gewoon! :cool: Was erg gezellig!

Inderdaad, alleen zonde dat het nieuwe spul van B&W nog niet binnen was. :( Naar o.a. de Dominator was ik erg benieuwt.

Maar dat mocht de pret niet drukken, het was een topavond!

Super demo, eindelijk eens gewoon per 1 geschoten ipv 2 of 3 tegelijk.
Zo kreeg je een veel beter beeld.
Mattenfreak bedankt voor de filmpjes.
Welke waaier is dat nu in het begin? met die blauwe mines.
dus de 1e in filmpje 1.

Dat is de Grof Geschut van Marijn, werd ook bij de aankondiging van de demo geschoten, prachtbak. :D

Back
Bovenaan