Stars Over Paris

Ik heb er nog staan, dus zal eens kijken of dat klopt. Ook al boeit het mij niet echt, want het blijft gewoon een topper. Meer of minder kruit, de 2014 versie was gewoon top!

Ja klopt inderdaad was alleen verbaasd...want als het klopt dan scheelt het toch al een gram of 69.
De uitwerking is nog steeds groots daar niet van blijft een topper. :)

Ik heb hem de laatste 4 jaar altijd gehad maar vond hem dit jaar toch iets minder goed/mooi. Komt misschien doordat ik andere cakes had die een stuk beter waren maar het blijft toch een prima cake van wolff :)IMG_20141230_204659.jpg

Zolang als deze cake al uit is zit hij elk jaar weer in mijn collectie, kwa prijs en prestatie van deze cake, is het echt een topper, zeer mooie effecten en een zeer lekkere burst! en natuurlijk de W shape in de box is ook prachtig! Kortom: KOPEN!!!

blijft een geweldige cake, is deze eigenlijk nog wel te krijgen, zelfde als de battle was ook een toppertje

jazeker een topper ja nog steeds te krijgen waren maanden terug veel freakacties mee ook.
Zon 3 jaar al in de collectie vooral met de waaier is de lucht groot gevuld.

Thanks voor de film. Het blijft toch een prachtbakkie voor dat geld. En alweer bijna 10 jaar op de markt, toch best bijzonder gezien de vooruitgang in vuurwerkland. Blijft, ondanks een aantal aanpassingen door de jaren heen, prima presteren en is dan ook een echte klassieker geworden die er altijd bij is!

(hij heet bij ons overigens de 'stars over de parie' zoals een verkoper ons ooit meldde (evenals de Snipper ipv Sniper)) :)

Op de film komt hij inderdaad wat mager over, maar ik was ook bij die demo en ik kan je zeggen dat de effecten echt wel groot waren hoor :)

Vorig jaar had ik hem voor het eerst! :o Dit jaar zit hij er ook zeker weer bij! wat 'n prachtcake! Mijn half broer bleek hem overigs in 2008 ook te hebben gehad, was toen dus ook al een super cake!

Back
Bovenaan