St8ment Actie's

Beste crew'ers,

Helaas door het tijdelijk verbod is het niet mogelijk om de prijsvraag af te ronden en de prijzen dit jaar uit te leveren via de dealers. Ik vind dit heel erg vervelend.

Ik stel voor dat ik de actie open laat staan, en dat we in 2021 deze prijzen alsnog gaan verloten en uitkeren.

Groet,

Jasper

Super, heel netjes. Bedankt voor de mooie acties dit jaar! Ik verheug me nu al op de gewonnen casa de papel voor volgend jaar. Sterkte!

Schitterend gebaar. Ik hoop dat we in 2021 alles weer ''normaal'' kunnen verloten en ophalen!

Inmiddels zijn de meeste webshops weer open, en lijkt het mij een goed idee om de uitgestelde 'November Winactie' weer te openen. Er zijn al redelijk wat inzendingen, we gaan verder tot 31 maart 2021, en dan loten we de eerste winnaars voor seizoen 2021-2022 :thumbup:
Heel tof! Mooi om te zien dat naast de webshops de importeurs ook weer actief worden. Tijd voor wat positiviteit op het forum en dit zal er zeker aan gaan bijdragen. Mijn inzending hebben jullie al binnen!

Mooi om te zien dat jullie dit alweer zo vroeg in het jaar opstarten, heel de branche lijkt een stukje eerder open te gaan.

Ik zou heel graag de El general willen winnen.
De effecten en verschillende schietrichtingen spreken mij zeer aan.

Daarbij denk ik dat die perfect aansluit bij mijn eerder gekochte bella ciao.
Met deze 2 weet ik zeker dat ik de straat op zijn kop zet.

Uiteraard doe ik ook graag weer mee:) mijn inzending van november :) succes allemaal

Ik zou graag de Casa de Papel willen winnen, maar waarom eigenlijk?
Ten eerste omdat ik fan ben van de Netflix serie La Casa de Papel.

Bekijk bijlage 56910

Tevens zie ik een mooie parallel tussen het 4e en 5e seizoen van deze serie en de Casa de Papel van St8ment, in beiden draait het om goud. En laat het goudeffect in de eerste cake van de Casa de Papel nou ook nog eens een uniek effect zijn wat naar mijn weten in weinig andere boxen of cakes voorkomt.
Dus dat is nog een reden dat ik hem wil winnen, het unieke effect!

In november al meegedaan aan deze actie, heel tof dat jullie er dit jaar weer verder mee gaan.

Dan pompen we er ook maar 1 in.

Graag de bella ciao. De 2 boys hier zijn helemaal wild van vuurwerk maar ook heel erg van het bella ciao hardstyle liedje.
Na het schieten gaat de doos ook gewoon weer mee naar binnen

Leuk spel ik doe mee:D

Om te beginnen:

1 x el savador 19Sh
1 x plata o plomo 38Sh
1 x el torro 75Sh
1 x hermanos is 100Sh
1 x el patron 100Sh
2 x Color diferente 80Sh
2 x casa de papel 100Sh
2 x bella ciao 288Sh

Goh had ik die maar voor de deur aan het einde van het jaar...

Bella ciao lijkt mij een geweldig stukje vuurwerk. Vind het een mooie box met de juiste samenstelling.

Zou ik winnen zou ik de box graag aan een andere vuurwerkfreak geven, zelf heb ik een mooie order staan en ben daar blij mee.

ik was opzoek naar een color changing cake/box, door deze actie ben ik de color diferente tegengekomen en dat ziet eruit als een mooi stukje vuurwerk,

Zo tegen het einde van de maand maart lijkt er toch nog een klein zonnetje te komen en de temperaturen lijken even wat te stijgen. Hierbij moet ik toch wel denken aan de Coloreado. Deze verassende box doet wat tropisch aan met zijn sierlijke effecten en bijzondere label. Een goedmaker voor het feit dat een ouderwetse vakantie naar een tropisch oord er dit jaar weer niet in lijkt te zitten.. Had hem afgelopen jaar al op de wishlist staan, maar we weten allemaal dat er toen niet veel van gekomen is:bonk:

Back
Bovenaan