St8ment Actie's

Bella Ciao!

Una mattina mi sono alzato
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Una mattina mi sono azalto
E ho trovato l'invasor
O partigiano, portami via
O partigiano, portami via
Ché mi sento di morir
E se io muoio da partigiano
E se io muoio da partigiano
Tu mi devi seppellir
E seppellire lassù in montagna
E seppellire lassù in montagna
Sotto l'ombra di un bel fior
Tutte le genti che passeranno
E le genti che passeranno
Mi diranno "che bel fior"
È questo il fiore del partigiano
Morto per la libertà
Morto per la libertà

Leuke actie! Hierbij mij inzending.

Bella Ciao

Ik zou voor de Bella Ciao gaan omdat dit de box is met de meeste inhoud. Letterlijk door z'n grootte, maar ook door de variatie en kleurrijke effecten.

Ik zou graag een St8tement in de straat maken door deze schoonheid vaarwel te zeggen na te hebben genoten van dit mooie spektakel!

Nu denkt men nog aan het lied uit La Casa De Papel wanneer we spreken over Bella Ciao.
In mijn straat zal men vanaf volgend jaar denken aan het afsluiten van het oude jaar met fantastisch mooi vuurwerk wanneer er gesproken wordt over Bella Ciao.

Super tof dat jullie hem naar dit jaar door trekken! Had nog niet mee gedaan (ivm het gedoe omtrent het verbod), dus bij deze:

Vind zelf gouden effecten helemaal geweldig, kunnen wat mij betreft niet genoeg voorkomen in een box en zolang er lekker veel goud in zit kan ie niet lang genoeg duren!:handsup:
Vandaar de keuze voor de....

El Patron

Wat een heerlijke goudbak lijkt mij dat zeg! Zeker die combinatie met dat blauw maakt hem helemaal af!
Hele gave opbouw zit erin en de laatste cake ramt lekker in salvo’s leeg, I love it! Die zou ik er ontzettend graag bij hebben natuurlijk !:D

Net als velen voor mij valt de keuze op de Bella Ciao, een echte schoonheid. Alles komt voorbij. Verschillende schietrichtingen. Heel veel verschillende effecten. Echt een showtje in één box. Met name de spinning tails en de waaier met de color change boeketten vind ik heel gaaf. Ik zou hem er graag bij hebben in de collectie :p

De Bella Ciao staat hoog op mijn lijstje,zou deze dus ook graag in de collectie willen hebben.Kan er mooi en leuk verhaal bij verzinnen maar is gewoon een mooi gecombineerde compound.

De Bella Ciao staat ook hier nog erg hoog op de lijst! Dit is echt een enorm mooie box! Zou deze graag eens willen afsteken!

Hmmm. Eind vorig jaar gewoon deze actie gemist :shocked:.
Mooi dat het dan nu alsnog mogelijk is om mee te dingen naar een St8tement product!

Ik wordt erg blij van Bella Ciao en zou deze dan ook graag winnen.

Deze box heeft letterlijk alles aan boord. Salvos en shapes, mooie blinkers , felle crackling en ik was zeer verrast door de uitvoering van de Colorchange! Chapeau!

Erg leuk dat GBV deze alsnog opgepakt heeft!

Als ik een product mocht kiezen, ga ik voor de Desperado. In mijn ogen een erg mooie waaierbak. En de naam zorgt er in zekere zin voor dat ik niet aan corona hoef te denken. :p

Mijn favoriet is ook de Bella Ciao. Met zijn kleurencombinaties en color change zou hij erg mooi passen in mijn kleurenprojectje :D.

Leuk spel ik doe mee:D

Om te beginnen:

1 x el savador 19Sh
1 x plata o plomo 38Sh
1 x el torro 75Sh
1 x hermanos is 100Sh
1 x el patron 100Sh
2 x Color diferente 80Sh
2 x casa de papel 100Sh
2 x bella ciao 288Sh

Goh had ik die maar voor de deur aan het einde van het jaar...

Volgens mij had ik beter moeten lezen voordat ik reageerde op de prijsvraag:bonk:
Ik zou de el chapo wel willen winnen,waarom..? Hij staat erg hoog op mijn verlanglijst en ik was gek op de serie dus dit zou een mooie spinoff zijn:p

WINNAARS (UITGESTELDE) NOVEMBER-WINACTIE!
Hieronder de winnaars van de uitgestelde November-winactie.
Winnaars, van harte gefeliciteerd met de gewonnen prijs!
Willen jullie mij even een berichtje sturen om de prijs in ontvangst te nemen?

WINNAAR.1: NiekB
NiekB_1_4_2021.png

WINNAAR.2: RandomDaniel
RandomDaniel_1_4_2021.png

WINNAAR.3: ATF
ATF_1_4_2021.png

WINNAAR.4: Ftg
Ftg_1_4_2021.png

WINNAAR.5: Knalpak
Knalpak_1_4_2021.png

WINNAAR.6: PyroSteen
PyroSteen_1_4_2021.png

Niet gewonnen? Binnenkort weer een nieuwe actie.
Heb je zelf een leuk idee voor een actie? Laat het ons dan weten :cool:

Dikke prijzen, iedereen gefeliciteerd ! Fijn begin van het tweede kwartaal. In het bijzonder dank ook aan WECO voor deze dikke actie. Nieuwe naam voor Cake of Compound verzinnen = altijd goed (en leuk) !

Gefeliciteerd allemaal met deze mooie prijzen, en GBV-Weco voor het mogelijk maken! De 'naam verzinnen actie', heeft die vorig jaar een vervolg gekregen? Meende dat ook daar heel creatieve inzendingen waren!

Back
Bovenaan