Splitting Stars

Alleen jammer dat ze die laatste tegelijk doen.
Zijn al weinig shots.

Volgens mij is dit de zelfde als die van Evolutions?

@fompert : nogmaals dank voor de tip.

Volgens mij ( ik hoop t ) zijn ze zelfs mine vrij, iets wat een veel strakker effect geeft in showtjes met deze single effecten.

Ik heb deze eerder in w shape en goed gelijktijdig onstoken geschoten, en het is een prachtig cakeje. Zie de beelden in deze thread van een eerder showtje met deze crosette cakejes.

2 voor 22.50 , goeie deal imo.

20231228_224716.jpg

wat een fijne cakes en ZONDERRRR minezooi...:) Gaat mooi hoog, crosettes mooi in 4 en en ook nog een salvootje als desert, een juweeltje..

Mn enige verdriet is dat ik er niet nog meer heb gekocht...:))

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer, deze over het hoofd gezien. Ziet er eigenlijk wel goed uit.

Mooie combinatie crossetes met staarten.

9 shots meer, met blauw, paars, roze en geel er extra in, dan zou die nog veel beter worden.

Zonde is dat he, soms besef je dat een artikel erg tof is voor een project of mooi tussendoor als deze al is uitgelopen.
Snap ook niet waarom ik deze niet eerder heb meebesteld, zeker met uitloop deals zoals hierboven aangegeven, snap dat je dan een doos haalt.

Hij komt echt weer geweldig over. Crossettes vallen erg goed, tips zijn mooi van kleur en deze had een goede prijs. Erg zonde dat deze uit het assortiment is zeg.

Blijven toppertjes dit, de splitting stars heeft een nieuw jasje maar nog steeds dezelfde cakes als destijds bij het evolution uiterlijk. Helaas uitloop gebleken. Mogelijk net iets te hoog i.p.v. breed, hoewel er natuurlijk nauwelijks kans is dat deze omvallen. Ik vind de crosette in combinatie met de magnesiumstaart echt goed!

Genoten. Prachtige crossette bak. Doet de Splitting Rainbow het net zo goed? Dan neem ik die dit jaar mee.

Back
Bovenaan