Splitting Stars

Crossettes, blijft ondergewaardeerd! Elke liefhebber zou iets van crossettes in zijn collectie moeten hebben! En met een kleiner budget, is dit een mooie instap-cake :) Probeer het eens, en geniet van de mooie sierklijke effecten!

Crossettes, blijft ondergewaardeerd! Elke liefhebber zou iets van crossettes in zijn collectie moeten hebben! En met een kleiner budget, is dit een mooie instap-cake :) Probeer het eens, en geniet van de mooie sierklijke effecten!

Ik ben sowieso wel fan van crossettes hoor. Als ik een showtje schiet, probeer ik dit er altijd wel in te verwerken. Heerlijk geniet momentje hoor! Uiteraard wel, mits goed uitgevoerd.

heb een paar jaar geleden wat crossettes van xplode gekocht.Had ik op de demo van Heron gezien en die moest ik hebben zo mooi heldere kleuren.

Deze van GBV is best mooi. Alleen vind ik het wel jammer dat ze van die dikke staarten hebben, dat haalt voor mij het idee van een goede crossette weg. Als je op het filmpje de laatste zilveren bekijkt is de lichtkogel die eigenlijk weggevaagd door de zilveren staart.

Mooie crossette cake. Het was gisteren net een beetje heiig. Dan komen dit soort cakes wat mij betreft nog net wat mooier over.

Ziet er goed uit, bedankt voor het plaatsen van de nieuwe films. Blij dat ik er twee van besteld heb. Kunnen mooi in V shape:D

Prachtige cake ook en goed te betalen. Ik kan hem echter helaas niet op de site onlinevoorverkoop vinden.

Bij verschillende dealerts op bestelvuurwerk.nl in de op=opruiming (2 voor €20), dus je kunt nog ff punten scoren.

Ik vind hem al niet op de hoofdsite van bestelvuurwerk ( bij het zoeken op naam etc?)
Dus welk verkooppunt regio Zoetermeer heeft hem dan en hoe zoek je dat?

Ik vind hem al niet op de hoofdsite van bestelvuurwerk ( bij het zoeken op naam etc?)
Dus welk verkooppunt regio Zoetermeer heeft hem dan en hoe zoek je dat?

Chinatown in Woerden heeft ze in ieder geval. Kleine correctie: € 22,50 per 2.

Geen idee hoe je het kan zoeken bij andere dealers. Ik kijk in Woerden, omdat ze vorig jaar ook mooie Evo- en GBV-pareltjes in de opruiming hadden. Hetzelfde geldt voor Leerdam en Almere. Volgens mij horen die drie een beetje bij elkaar.

Ik heb splitting stars en dream chaser beide in bestelling staan dus dan kan ook gelijk testen welke beter is

Chinatown in Woerden heeft ze in ieder geval. Kleine correctie: € 22,50 per 2.

Ruggegraat was net weer zwak en heb deze dus maar in tweevoud besteld :angel:

Straatvideo bekeken en ik vind hem zo geweldig mooi, rustig en sierlijk, dus in de pocket.

Back
Bovenaan