Spider King

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 770.
Artikelnaam: Heavy Legend Spider King.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: 500 grams blok met uitsluitend de allernieuwste professionele effecten zetten de trend.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 39,50 euro

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317755.c170810b.560.jpg

Demo 2014:

Demo 2013:

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik bij de kassa sta zeg ik serieus; shut up and take my money :D
ziet er echt veel beloofend uit

Deze bak ziet er echt gruwelijk uit! Rubro maakt het ons dit jaar wel erg moeilijk met het maken van een lijst..! Daarentegen hoef ik dit jaar denk ik niet verder te kijken, ook al is dat misschien wat vroeg gezegd!

Edit: Knalt deze net zo hard als de secrete salute?

Inderdaad een van de toppers van de avond...heerlijk grote effecten en vernieuwend ook nog eens! Hij staat iig op mijn wishlist dit jaar!

Als het een sample was,dan hoop ik op iets vergelijkbaars. Want man,wat een geweld kwam hier van af,:D Aanrader!

Als het een sample was,dan hoop ik op iets vergelijkbaars. Want man,wat een geweld kwam hier van af,:D Aanrader!

Wim benadrukte gisteravond nog, dat er geen samples geschoten werden, dat alle producten uit de productie kwamen. maar ja je weet natuurlijk nooit wat die rare chinezen gedaan hebben, nadat de heren van Rubro vertrokken waren uit China.

Je moet niet alles geloven kan ook verkooppraatje zijn,maar we zullen het zien op de winkeliers demo`s of het werkelijk waar is.

Je moet niet alles geloven kan ook verkooppraatje zijn,maar we zullen het zien op de winkeliers demo`s of het werkelijk waar is.

Moet wel zeggen dat op de demo van vorig jaar ook veel samples waren.
En ik heb niks te klagen over hoe de daadwerkelijke producten bij ons in de straat presteerden.

Het waren in ieder geval samples uit de batches!

Moet wel zeggen dat op de demo van vorig jaar ook veel samples waren.
En ik heb niks te klagen over hoe de daadwerkelijke producten bij ons in de straat presteerden.

Het waren in ieder geval samples uit de batches!

Klopt, maar ik heb het al eerder gezegd: Er zaten ook producten bij die later toch echt minder goed waren dan hetgeen we op de demo hadden gezien. Niet veel slechter, maar toch net even een tikkeltje minder. Je hoort me daar niet over klagen, want dat heeft de importeur niet altijd zelf in de hand en zij leveren ook liefst gewoon wat ze zeggen te leveren, maar het is wel een feit.

Dat relatief rustige stukje crackling vóór die volle dreunen doet het hem. Wat een heerlijk contrast van een rust momentje en een harde dreun. En dat binnen één stukje vuurwerk. Chapeau!

Precies Danny, dat is wat ik ook zo mooi aan deze cake vind.
Prachtig dingen, en wat een dreunen zeg.

los van de uitwerking spreekt het etiket mij ook erg aan .
ik weet niet of het jullie wat zegt, maar het doet me denken aan die oude potten van panda . :D
die hadden ook zo n opdruk
alhoewel hij niet helemaal in de snaak valt, presteert hij ook net als die oude panda potten :yes:

Ha, damn, ik word zo blij van al die nieuwe Rubro producten. Die burstknallen zijn gewoon absurd.
Ik moet zeker weten naar een winkeliersdemo gaan om ze in het echt mee te maken, want bij importeursdemo weet je het maar nooit...

Wat een machtige cake is dit! Ik vind 'm echt prachtig.

Wat ik wel jammer vind is dat er van de 25 shots dan ook nog grotendeels het cactus effect tussen zit. Vind het wel een grappig effect, maar had liever meer van de andere boeketten gehad en zeker voor het geld. Gooi er dan crackling mines bij in plaats van te kiezen voor een burst-loos effect. Ik vind het eerlijk gezegt er ook niet echt bij passen.

De crackling is wel van goede kwaliteit. Dat er geen burst bij zit betekend niet dat de crackling zelf slap is, in tegendeel zelfs! Zoals al eerder gezegd, je houdt er van of niet.

Back
Bovenaan