Spider King [Uitloop 2023]

Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe of wat. Ik zag het staan op de site, en heb ze een mail gestuurd hierover, dit kreeg ik dus als antwoord.
Ik kan me goed voorstellen dat ze hierover aan het discussiëren zijn.

Vreemd antwoord is dat dan. Maar bedankt voor de informatie. Dat is goed mogelijk dat ze aan het discussiëren zijn erover.

Maar vroeg hier aan Chinared dealers en ook buiten mijn regio, zij konden 0,0 melden erover. En moet zeggen sluit me er bij aan heb geen flauw idee en nogmaals bedankt voor het antwoord.

Vreemd antwoord is dat dan. Maar bedankt voor de informatie. Dat is goed mogelijk dat ze aan het discussiëren zijn erover.

Maar vroeg hier aan Chinared dealers en ook buiten mijn regio, zij konden 0,0 melden erover. En moet zeggen sluit me er bij aan heb geen flauw idee en nogmaals bedankt voor het antwoord.
Tja geen idee :confused:

We willen hier geen discussie veroorzaken, maar:

- Dit is het laatste jaar dat mines verkrijgbaar zijn met bombettes.

We willen hier geen discussie veroorzaken, maar:

- Dit is het laatste jaar dat mines verkrijgbaar zijn met bombettes.
In Nederland. En vervolgens zetten we het via Duitsland en België gewoon alsnog af aan Nederlanders. Hele branche heeft een pallet Zeeuws meisje op hun harses. Lesli voorop.

Dat is meer het denkbeeld voor de korte termijn, lange termijn zie ik het niet perse als een slimme zet. Iets met kat op het spek binden. Liever kijken naar de lange termijn en goed, veilig vuurwerk aanbieden.

Goede kwaliteit! De rode blink mine zal echt veel beter presteren zonder windkracht 6.

Laatst bewerkt:
Bijna identiek aan de thunderking van wolff alleen iets goedkoper. Mooie rode blink mine en 2 titanium knallen erboven.

Back
Bovenaan