[Freakactie 2020] TP-vuurwerk Pyrosale

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een toffe actie zeg, waanzinnige korting. Bedankt voor het toevoegen van deze actie. Profiteer ervan leden! :D

Hele dikke acties hier zeg, jammer dat ik er niet in de buurt kom. Maar top producten voor erg scherpe prijzen.

Hele mooie Actie weer, net als de actie met de Specials van Katan..

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ze het op deze manier doen, ik ben bang dat er straks voor mij niks interessants in de PYRO-SALE komt en ik 29 December voor 1 karton Dum Bums 200km moet rijden..

Maar weer een kleine bestelling gedaan. 3x Malibu Action, lijkt me wel leuk voor rustig mee te beginnen.
Wel tegenlijk natuurlijk...
Toch wel leuk die freaksites. Er gaat een wereld voor me open:)

Ik zie dat TP vuurwerk zn huis en bedrijf te koop heeft gezet. Ben benieuwd wat dat voor gevolgen heeft m.b.t. het verkopen van vuurwerk....

Daar kan ik kort en bondig op antwoorden, de komende jaren helemaal niks.
Het huis word overigens bewoond door de vader van Eric niet Eric zelf.

Dit om speculaties te voorkomen!

Ik zie dat TP vuurwerk zn huis en bedrijf te koop heeft gezet. Ben benieuwd wat dat voor gevolgen heeft m.b.t. het verkopen van vuurwerk....

Sorry hoor, leek mij niet zo vanzelfsprekend, mits er bij de verkoop een huurovereenkomst zit natuurlijk.
Ben niet zo op de hoogte van de regelgeving. Maar lijkt me niet heel gemakkelijk om een geschikte nieuwe locatie te vinden..

Ja, zou zeker wel jammer zijn wanneer Eric er eerdaags mee zou stoppen. Hopelijk kunnen we nog vele jaren bij hem bestellen. (mits er geen totaalverbod komt natuurlijk).

ps. Hij is wel erg karig met het vullen van de Pyro Sale categorie. :P

Uiteindelijk komt er een geheel nieuw tankstation op een nieuwe plek. Maar dat duurt nog een aantal jaar.

Sorry hoor, leek mij niet zo vanzelfsprekend, mits er bij de verkoop een huurovereenkomst zit natuurlijk.
Ben niet zo op de hoogte van de regelgeving. Maar lijkt me niet heel gemakkelijk om een geschikte nieuwe locatie te vinden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan