[Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

Volgens mij komen die uitspraken en het propageren voor een verbod van de vertegenwoordigers van de politie en politievakbond zonder dat daar degelijke ruggespraak over is geweest met de mensen die ze vertegenwoordigen. Het kan geen toeval zijn dat ik nog nooit van een agent zelf heb gehoord dat hij vóór een verbod is, wel dat ze klaar zijn met het gedrag van sommige groepen. De mensen die het echt werk doen en zich op straat begeven zien weldegelijk wat het echte probleem is en beseffen dan ook dat het verbod daarbij niet gaat helpen.

Klopt, een vriend van mij is agent en hij gaf aan dat er op hun (landelijke) intranet een mededeling is geweest wat het standpunt vd politie is (pro verbod) en dat die mening landelijk in de mesia zou komen. Hij gaf aan dat er enorm veel reacties kwamen van (straat)agenten die het absoluut niet eens waren met die mededeling en aangaven dat een verbod averechts werkt.

Er is binnen de politie GEEN ruggespraak geweest met de werknemers buiten het management om, hun mening is nooit gevraagt en ze zijn nooit op de hoogte gesteld dat er uberhaupt een landelijke mening gevormd zou worden.

Lekkere uitslag hoor.....voor wat het waard is.... @HVLV

60% zal wel lekker zijn komop, allemaal nog een paar keer klikken (had begrepen dat het meerdere keren kon)

Back
Bovenaan