Special#6 Amazing Gold Willow

Kwaliteit van het filmpje is slecht, maar zover je het kan zien is het een erg mooie flower crown bak! Het is eigenlijk zo een klein broertje van de Corolla Blue van Funke ( zonder 'blue' haha ). Als ie in deze staat komt dan wordt dat m'n 1e special bak van Katan.

Het is overigens op het filmpje geen 'gold willow' dus ik ben wel benieuwd of dit de echte versie is of de naam gewoon haaks staat op het daadwerkelijke effect.

Zo vrij geweest de video even te rippen van het account van Katan. Zo is deze voor iedereen direct zichtbaar!

Zodra Katan de video zelf upload, wordt deze verwijderd.

Over de compound. Wat een geweldige bak. Zoiets misten we nog, prachtig uitgevoerde gouden corolla boeketten, prachtig tempo. Must-koop!

Ik heb nog sample-twijfels, maar als ie echt zo staat te blazen is het een ware topper (met dezelfde gunstige freak prijsstelling)

Ik ben eigenlijk klaar met bestellen voor dit jaar, maar deze moet ik nog wel even mee pikken.

Heerlijke bak hoor. Die maakt de Special lijn wel echt af. Wat staat deze lekker te blazen zeg.

Ik heb nog sample-twijfels, maar als ie echt zo staat te blazen is het een ware topper (met dezelfde gunstige freak prijsstelling)

Ik twijfel ook. zit te veel veel flits in. productie hebben dat niet, zo goed als niet
Effect is wel mooi, maar voor mij te 1tonig te lang het zelfde

Ik vind het echt een topbak en als deze echt zo in de straat presteert en voor dezelfde prijzen als de andere specials te krijgen is dan is de special 6 maal 4 wel een gruwelijke goud finale denk ik zo :droolthum

Back
Bovenaan