Special#4 Howling Comet to Cactus

In het 1e jaar voor nog geen 60 euro aangeschaft. Inflatie prima, maar de prijzen die ik nu voorbij zie komen zijn helemaal van god los.
Op de storende pauzes na, was het wel een topper van een cake

Eens met josZie. Had hem vorig jaar nog voor €60 en de pauzes waren echt zeer storend. Zie filmpje van mij in dit topic. Zou ik hier €99 voor betaald hebben dan was het een miskoop geweest, hoe goed de fluit ook is. Eerst maar eens zien dat Katan kan zorgen dat de compounds fatsoenlijk doorlopen voor de prijzen die nu betaald moeten worden.

Normaal heb ik echt een hekel aan pauzes in een Compound. Maar bij deze vind ik hem best wel lekker eigenlijk. Geeft een soort schrikeffect met de harde huilers.

Denk eerlijk gezegd dat de plastic tubes wel aanwezig blijven. Huil geluiden werken niet goed in kartonnen tubes heb ik gehoord. Hopen dat er geen een op het dakraam terecht komt dit jaar. Verder een hele mooie cake die er ieder jaar weer bij hoort.

Vorig jaar geschoten, had 'm voor 6 tientjes, 99 euro of zelfs 119 euro is wel echt bizar, het is een leuke bak maar er is een grens..

Heb deze dit jaar ook maar besteld. Vorig jaar geschoten en inderdaad de hele buurt schrok zich kapot. Benieuwd of hij dit jaar weer zo presteert. De pauzes tussendoor vond ik totaal niet storend, hoort wel bij deze box vind ik.

Heb deze dit jaar ook maar besteld. Vorig jaar geschoten en inderdaad de hele buurt schrok zich kapot. Benieuwd of hij dit jaar weer zo presteert. De pauzes tussendoor vond ik totaal niet storend, hoort wel bij deze box vind ik.

bij mij schrok de buurt zich ook rot, maar dat kwam door de harde wind. waaide tegen gevels aan en sommige waaiden gewoon terug naar beneden. De straat was in ieder geval wel mooi verlicht :)

bij mij schrok de buurt zich ook rot, maar dat kwam door de harde wind. waaide tegen gevels aan en sommige waaiden gewoon terug naar beneden. De straat was in ieder geval wel mooi verlicht :)
Wel grote effecten dus, haha ja bij mij verdwaalden ook een paar. Leuk om van dichtbij mee te maken haha

Dit jaar twee keer voor een heftige prijs van 100 ps. Ik heb er ondertussen enigszins vrede mee. Ik voel me soms net m’n moeder die nog euro’s met guldens vergelijkt

Haha, ja, echt een vet project was dit. Lekker gasgeven zo met 4 tegelijk. Zeker in combinatie met de Geisterblitz die we schoten :D

Back
Bovenaan