Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Kan iemand mij het batchnummer doorgeven die boven de streepjescode staat. Zou mijn niet verwonderen of de linten uit dezelfde fabriek komen als de Lidl, en dat het dezelfde batch is

In Oosterhout lag nog niks en was er ook na sluitingstijd geen gewissel van de karren te zien... ben benieuwd morgen ochtend

Bekijk bijlage 58625

Stuur je opa's en oma's, vaders en moeders hahaha

Ik ben 3 weken geleden naar de Aldi geweest om Aldi en Schultenbrau sokken te scoren.
Waarom omdat dat stoer staat, net zoals het stoer is om je pink in de lucht te houden.

Ik mijn medisch paspoort meegenomen, maar dat was helemaal niet nodig.
Er was naast mij nog iemand en we konden gelijk naar binnen.

Zit heel erg te twijfelen om de ratellinten te halen...
Wordt zeg maar niet bepaald enthousiast van de filmpjes die ik hier zie.
En 3,50 vind ik best wel aan de prijzige kant.

Ik heb zojuist ook wat cat1 gehaald en direct getest.

Nitro's: Ik vind ze erg goed, boven verwachting. Ik schat dat het ongeveer 1m hoog was.

Knetterking: niet best.. een aantal jaar geleden blies deze mij omver door de crackling finale nu is het een heel triest beetje crackling.

Knetterlint: Ook niet best. slecht zelfs naar mijn mening, heel traag en het leek wel alsof hij halverwege stopte toch bleek hij al geheel op gebrand te zijn.

hierbij mijn beelden:
De Nitro die ik had getest kwam ruim boven de 2 meter op zijn top.

Bij ons ook raak!
Volle schappen.

Maar meteen 15 doosjes knetterlint en 10 doosjes knetterrotjes gehaald.

Vind de knetterrotjes ook erg leuk. Vooral savonds.

meerdere aldi winkels geweest 3keer niks. bij de 4e winkel in nijmegen was het bingo,
hier lag alles al netjes.
aantal dingen meegenomen :D teminste op deze manier nog cat1 kunnen scoren :D en zie wel hoe het doet op 31dec

Zal mij benieuwen of ze wel voldoende voorraad hebben bij de Aldi, iedereen gaat voor de knetterlinten omdat die nergens meer te krijgen zijn

Zal mij benieuwen of ze wel voldoende voorraad hebben bij de Aldi, iedereen gaat voor de knetterlinten omdat die nergens meer te krijgen zijn
Voorraad is er natuurlijk niet. Ze mogen maar 200 kilo per winkel in huis hebben. Op=op, weg=pech. Aanvuldata staan een stukje terug in dit topic.

Kan iemand mij het batchnummer doorgeven die boven de streepjescode staat. Zou mijn niet verwonderen of de linten uit dezelfde fabriek komen als de Lidl, en dat het dezelfde batch is

LE202049-6465-36
Staat dit jaar op de bodem van het doosje, op een extra stickertje zelfs.
Heb zelf geen lidl linten, dus kan niet zelf vergelijken.
Na verwijderen sticker verschijnt op het originele doosje: LE202049-6465-07.
Dus vergelijken maar!

Ik was vanmiddag al bij de aldi maar toen was er niets. Vanavond om kwart voor 9 maar heen gegaan en toen was het er, is even slikken bij het pinnen maar heb nu genoeg voor een heel jaar haha. Alles ook gelijk even getest en ik ben er ook zeker heel blij mee! Veel pakjes nitro's veel knetterlinten 3 pakjes fonteinenmix meegenomen, de fonteinenmix van de lidl had wel totaal meer grammen kruid voor minder geld maar pakketten zijn best wel vergelijkbaar. Ik zou die van de lidl halen maar die zijn nu al op overal volgens mij.

Kortom, ik ben heel erg blij met de producten en met de uitwerking. Samen met mijn lidl collectie heb ik zat genoeg om een paar dagen te stoken. Ik ben blij dat ik overal ongeveer als eerste bij was en dat ik de goeie knetterlinten van de lidl heb kunnen scoren!

Ik hoop dat de rest ook nog goed kunnen inslaan eventueel morgenochtend. Het zal snel gaan dit jaar.

LE202049-6465-36
Staat dit jaar op de bodem van het doosje, op een extra stickertje zelfs.
Heb zelf geen lidl linten, dus kan niet zelf vergelijken.
Na verwijderen sticker verschijnt op het originele doosje: LE202049-6465-07.
Dus vergelijken maar!
9D954C94-250C-4F1F-888E-0718C793A9A7.jpg

En die van de Lidl

De aldi linten zijn van Lesli.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat 2 importeurs vanuit een en dezelfde fabriek geleverd krijgen, maar je weet maar nooit...
Die batch- en artikelnummers plakken de importeurs alvorens productie er zelf op neem ik aan, daar heeft de fabriek geen inbreng in, neem ik aan?

Zal nog weleens veel gekker kunnen worden dan de Lidl, de scholen zijn nu ook dicht. Succes en probeer je aan de anderhalf meter te houden haha

Back
Bovenaan