Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is niet te hopen dat je het echt krijgtZeg gewoon dat je een longziekte heb![]()
De Nitro die ik had getest kwam ruim boven de 2 meter op zijn top.Ik heb zojuist ook wat cat1 gehaald en direct getest.
Nitro's: Ik vind ze erg goed, boven verwachting. Ik schat dat het ongeveer 1m hoog was.
Knetterking: niet best.. een aantal jaar geleden blies deze mij omver door de crackling finale nu is het een heel triest beetje crackling.
Knetterlint: Ook niet best. slecht zelfs naar mijn mening, heel traag en het leek wel alsof hij halverwege stopte toch bleek hij al geheel op gebrand te zijn.
hierbij mijn beelden:
Voorraad is er natuurlijk niet. Ze mogen maar 200 kilo per winkel in huis hebben. Op=op, weg=pech. Aanvuldata staan een stukje terug in dit topic.Zal mij benieuwen of ze wel voldoende voorraad hebben bij de Aldi, iedereen gaat voor de knetterlinten omdat die nergens meer te krijgen zijn
Kan iemand mij het batchnummer doorgeven die boven de streepjescode staat. Zou mijn niet verwonderen of de linten uit dezelfde fabriek komen als de Lidl, en dat het dezelfde batch is