Special#4 Howling Comet to Cactus

Benieuwd welke combinatie van cakes en uitwerkingen we dit jaar gaan zien van deze. Meest recente versie -zoals die van Bolle & Skoebie- is in mijn mening toch wel de mooiste.

Benieuwd welke combinatie van cakes en uitwerkingen we dit jaar gaan zien van deze. Meest recente versie -zoals die van Bolle & Skoebie- is in mijn mening toch wel de mooiste.

de Intense van WTF heeft ook exact die effecten/tempo
als het goed is is daar maar wel 1 versie van, en niet stuk of 5 zoals special #4 ?

persoonlijk vind ik dat ook de mooiste die er is.

Ik hoop dat Katan wat aan de pauzes in de compounds kan doen, anders laat ik ze staan, hoe mooi ik ze ook vindt

Echt een hele gave compound. Ik had de 2021 versie met crackling boeketten. Een mooie aandachtstrekker vlak na 00.00. Er stonden gelijk een flink aantal mensen bij ons in de straat.

Het moet eerder voorbij gekomen zijn, maar phpbb en Google worden qua zoekfunctie niet beter met de jaren, dus; deze is nog een slag rauwer en harder dan RotP toch?

Heb er ook weer 2 besteld, dit jaar in een finaleproject met 2x special 5, een paar cairo crackling en
een paar thunderstorms (zowel crackling als gewone)

Heb er ook weer 2 besteld. Dit jaar wel iets verder van huis schieten. Die plastic buisjes die eruit komen heeft mij 2 jaar geleden een dakraam gekost

Back
Bovenaan