Special#4 Howling Comet to Cactus

Ik vrees dat dat toch echt nog maar het begin is mannen, maar ieder moet maar voor zich weten of deze compound een dergelijk bedrag waard is. :)

hahahaha en de branche straks klagen dat 2 jaar een verbod er toch in heeft gehakt bij de consument dat ze toch minder kopen

De andere specials zijn nu in de aanbieding ook rond de 70-75 en de normale prijs 110. Voor 50-65 zijn dit leuke boxen maar voor de prijzen waarvoor ze nu gaan zou ik ze lekker laten staan.

Laatst bewerkt:
Belachelijke prijzen. Prijsverhoging oke, maar het is nu 30-40% prijsverhoging op dit artikel slaat werkelijk alles. Is niet alleen voor deze box, veel shops rekenen absurde prijzen. Bedankt overheid :p

Wel erg fan trouwens van de Special 4. €65,- nog wel voor over... als iemand een adres weet haha

de katan specials heb ik nogsteeds het goedkoopst gezien bij vuurwerkstaffel, namelijk €55 en dan 61,50 voor special #4

Belachelijke prijzen. Prijsverhoging oke, maar het is nu 30-40% prijsverhoging op dit artikel slaat werkelijk alles. Is niet alleen voor deze box, veel shops rekenen absurde prijzen. Bedankt overheid :p

Wel erg fan trouwens van de Special 4. €65,- nog wel voor over... als iemand een adres weet haha

Dit heeft niks met de overheid te maken, grootste deel van de prijsstijgingen zijn naaste de productie kosten, de kosten voor de container om die hier te krijgen.

Eens, deze kosten zien we ook terug bij heel veel andere producten en zullen ongetwijfeld zwaar meewegen. Maar de stijging van bijv. Special 4 is bizar. 2 jaar geen vuurwerkverkoop zal zeker nog wel een duit in het zakje doen.

... misschien zijn we wel verwend :)

Eens, deze kosten zien we ook terug bij heel veel andere producten en zullen ongetwijfeld zwaar meewegen. Maar de stijging van bijv. Special 4 is bizar. 2 jaar geen vuurwerkverkoop zal zeker nog wel een duit in het zakje doen.

... misschien zijn we wel verwend :)

Ga maar vast wennen over de hele linie bij mijn importeurs is 30% stijging wel normaal hoor..

Back
Bovenaan