PSVfanatics_geleen
VWC lid
Klopt het dat er diverse varianten zijn....diverse uitwerkingen en snelheden? 1 voor 1 en salvos....dit is onze versie...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag hem bij de buren, er zat een flinke vertraging in. Laatste cake ging ook niet af..
Vind dit toch wel echt een gruwelijke bak hoor! Na drie jaar eindelijk kunnen schieten per 2 en was een beste bak chaos. Perfect voor in shows!
Dus het klopt dat er meerder varianten zijn?? Die 1 voor schieten en ook per 25 zoals boven in onze....en ook.met diverse sier uitwerkingen..Dat is het hem juist. Voor shows. Maar dan moet die vertraging van 5 a 7 seconden niet tussen zitten (voelt als een eeuwigheid). Hoe wil je dit verwerken in shows waar timing het belangrijkste aspect is?
Dat maakt het voor mij samen met de minieme boeketten een flutbak. Tevens fluiten de cakes niet allemaal op één toon (wat volgens mij in de eerdere batches wel het geval was)
Dat is het hem juist. Voor shows. Maar dan moet die vertraging van 5 a 7 seconden niet tussen zitten (voelt als een eeuwigheid). Hoe wil je dit verwerken in shows waar timing het belangrijkste aspect is?
Dat maakt het voor mij samen met de minieme boeketten een flutbak. Tevens fluiten de cakes niet allemaal op één toon (wat volgens mij in de eerdere batches wel het geval was)
Dus het klopt dat er meerder varianten zijn?? Die 1 voor schieten en ook per 25 zoals boven in onze....en ook.met diverse sier uitwerkingen..
Wij hadden deze tweemaal in de finale samen met de evo Bomber en een hoop andere herrie. Dan vallen de pauzes niet zo op. Er is overigens best wat aan te doen als je die pauzes echt vervelend vind.
Ik had wel de versie uit het introductie jaar en dus niet de aangepaste versie. Geen idee of daar verschil in zit. Afgaande op die versie en de gemiddelde freakprijs van 50 -60 euro snap ik echt niet dat je dit een flutbak vind overigens.
Ik zag hem bij de buren, er zat een flinke vertraging in. Laatste cake ging ook niet af..
Hier mijn bijdrage, in het begin de Mixed Crown King 150 schots ( met mijn stomme kop precies verkeerd doorgelont), de Howling Comet to Cactus komt er later bij.