Special#4 Howling Comet to Cactus

Vind dit toch wel echt een gruwelijke bak hoor! Na drie jaar eindelijk kunnen schieten per 2 en was een beste bak chaos. Perfect voor in shows!

Ik zag hem bij de buren, er zat een flinke vertraging in. Laatste cake ging ook niet af..

Toevallig. We hadden de special 4 twee keer tegelijk gestookt. Bij 1 ging de laatste cake ook niet af. Die ging kwartier later af toen de box al een tijdje vlam vatte.

Special 4 en 5 zijn echt wel goede boxen maar die pauzes zijn zoooooo irritant.

Vind dit toch wel echt een gruwelijke bak hoor! Na drie jaar eindelijk kunnen schieten per 2 en was een beste bak chaos. Perfect voor in shows!

Dat is het hem juist. Voor shows. Maar dan moet die vertraging van 5 a 7 seconden niet tussen zitten (voelt als een eeuwigheid). Hoe wil je dit verwerken in shows waar timing het belangrijkste aspect is?

Dat maakt het voor mij samen met de minieme boeketten een flutbak. Tevens fluiten de cakes niet allemaal op één toon (wat volgens mij in de eerdere batches wel het geval was)

Dat is het hem juist. Voor shows. Maar dan moet die vertraging van 5 a 7 seconden niet tussen zitten (voelt als een eeuwigheid). Hoe wil je dit verwerken in shows waar timing het belangrijkste aspect is?

Dat maakt het voor mij samen met de minieme boeketten een flutbak. Tevens fluiten de cakes niet allemaal op één toon (wat volgens mij in de eerdere batches wel het geval was)
Dus het klopt dat er meerder varianten zijn?? Die 1 voor schieten en ook per 25 zoals boven in onze....en ook.met diverse sier uitwerkingen..

Wij hadden deze tweemaal in de finale samen met de evo Bomber en een hoop andere herrie. Dan vallen de pauzes niet zo op. Er is overigens best wat aan te doen als je die pauzes echt vervelend vind.

Ik had wel de versie uit het introductie jaar en dus niet de aangepaste versie. Geen idee of daar verschil in zit. Afgaande op die versie en de gemiddelde freakprijs van 50 -60 euro snap ik echt niet dat je dit een flutbak vind overigens.

Wij hadden deze tweemaal in de finale samen met de evo Bomber en een hoop andere herrie. Dan vallen de pauzes niet zo op. Er is overigens best wat aan te doen als je die pauzes echt vervelend vind.

Ik had wel de versie uit het introductie jaar en dus niet de aangepaste versie. Geen idee of daar verschil in zit. Afgaande op die versie en de gemiddelde freakprijs van 50 -60 euro snap ik echt niet dat je dit een flutbak vind overigens.

Fluit wisselde van toon elke cake, enorme pauzes terwijl dat in compounds niet zo lang hoeft te duren en flut boeketjes, maar zoals je al zei. Daar is de prijs ook naar. Had alleen wat beters verwacht na alle lof hier op het forum voor deze compound. Helemaal de prijs/kwaliteit. Maar hij heeft geen van beide vind ik (lage prijs en kwaliteit dus).

Ik zag hem bij de buren, er zat een flinke vertraging in. Laatste cake ging ook niet af..

Ik had hem 2 jaar geleden ook de ‘cactus’ versie die vond ik vele malen beter dan deze versie. Kwa fluit en kwa pauzes. Toen betaalde je ook 50-60 euro.
De laatste cake all at once vind ik wel een goede vooruitgang plus het effect

Voor het eerst per 2 geschoten. Fluit wisselend, verschillende varianten en all at once was wel een topper alleen er was bij elke cake 5 seconden pauze.. Daarna schoten de buren 100m verderop ook hetzelfde. Toevallig iemand hier die de buren waren? :p Locatie was in Heerlen

Laatst bewerkt:
Wat een rammer is dit zeg. Had hem per 2 geschoten. Pauzes zijn inderdaaad een dingetje, voelt als een eeuwigheid. De laatste cake ging bij mij ook niet af. Voorderest een topper!

Raar dat er een aantal zijn waarin het tempo flink verschillen, maar wat wel zeker is dat deze box in meervoud óntzettend gaaf is om te verwerken in een finale.

Ja precies bij ons zie je ook de pauzes tussen de salvos maar opzich niet storend als je er een cake naast heb staan haha zie mijn filmpje wat ik 1 a 2 paginas terug gepost heb..

Ik vind de nieuwe versie top. Pauzes kun je zelf iets aan doen maar mocht de freakprijs zo blijven zit je altijd goed reken het eens om 55,- voor 100 shots met boeketten. Alle fluitcakes zijn uitgerekend hoger in prijs wil je op 100 shots komen. Tropic scream heb ik nergens goedkoper gezien dan 25,- doe je dit keer 4 ben je dus 100 euro kwijt. RTOTP is iets voordeliger maar heb ik ook nergens onder de 20,- gezien en heeft geen boeketten. De scream van wolf 27,-. Al met al mocht de Sp 4 dezelfde freak prijs krijgen is dit in mijn ogen prijstechnisch de beste bak.

Klopt, echt een topproduct zeker onder de €60,- . The Gunner kan je nog met een freakprijs meepikken voor €14,50 maar dan heb je 20 shots

Hier mijn bijdrage, in het begin de Mixed Crown King 150 schots ( met mijn stomme kop precies verkeerd doorgelont :cry: ), de Howling Comet to Cactus komt er later bij.

Back
Bovenaan