Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag op de insta van Katan ook al een filmpje langskomen van wat de special4 zou zijn. Zaten ook andere effecten in. Zag rode faling leaves a la de Scream van Wolff.
Bijzonder ….
Kan het niet zijn dat ze de bakken van cafferata en katan samen gemaakt hebben? Kan me heugen dat cafferata ook een box met fluiters en rode falling leaves heeft.Ik zag op de insta van Katan ook al een filmpje langskomen van wat de special4 zou zijn. Zaten ook andere effecten in. Zag rode faling leaves a la de Scream van Wolff.
Bijzonder ….
Kan het niet zijn dat ze de bakken van cafferata en katan samen gemaakt hebben? Kan me heugen dat cafferata ook een box met fluiters en rode fallus g leaves heeft.
Ook bij de demo!
Denk wel dat veel winkels nog oudere batch uitleveren. Dus niet iedereen zou de nieuwe krijgen ben ik bang.Eén woord: GE-WEL-DIG!!! Echt blij mee dat we er met z'n allen zijn achter gekomen dat dit de nieuwe batch is!
Ziet er wel goed uit, al heb ik het idee dat het tussenstuk op deze filmpjes, eigenlijk de finale is. Had deze gepland met de Scream als finale er achteraan, dus dat sluit mooi aan![]()
Hier gaat hij als afsluiter rond de klok van 02:00 uurHet blijft echt een onwijs gave box , heb hem zelf het eerste jaar gehad en vond t echt een topper! Hij ging hier iets na 12e de lucht in en dat was echt een goede start van het nieuwe jaar.
Als ik hem dit jaar weer weet te bemachtigen word t waarschijnlijk een uur of 8 want dan geniet je er nog net iets meer van.
Moet eerlijk zeggen dat ik het geen stijl vind om de complete uitwerking van een compound om te gooien en deze onder dezelfde naam te verkopen.
Falling leaves + gouden boeketten zijn compleet anders dan crakcling (of cactus hoe Katan het noemt). Had m dan als nieuwe special laten komen. Had je dat gezeur ook niet gehad.
Nu gaan mensen die de special #4 hebben besteld, bijvoorbeeld als finale, flink bedrogen uitkomen. Niet zo netjes!
Moet eerlijk zeggen dat ik het geen stijl vind om de complete uitwerking van een compound om te gooien en deze onder dezelfde naam te verkopen.
Falling leaves + gouden boeketten zijn compleet anders dan crakcling (of cactus hoe Katan het noemt). Had m dan als nieuwe special laten komen. Had je dat gezeur ook niet gehad.
Nu gaan mensen die de special #4 hebben besteld, bijvoorbeeld als finale, flink bedrogen uitkomen. Niet zo netjes!
Was de azijn in de aanbieding? In alle opzichten is dit een verbetering. Je zou zelfs kunnen beredeneren dat je minder betaald zou hebben voor een veel beter product. Ik heb de special 4 ook besteld en hoop ecjt dst ik deze variant krijg ipv wat crackling wolkjes. Uiteindelijk koop je de sp4 voor de fluit.