Special#4 Howling Comet to Cactus

Ik zag op de insta van Katan ook al een filmpje langskomen van wat de special4 zou zijn. Zaten ook andere effecten in. Zag rode faling leaves a la de Scream van Wolff.
Bijzonder ….

We weten dat Batch 2019 crackling wolkjes heeft dus dat is hem sowieso niet geweest. Batch 2020 weet niemand wat over... en Batch 2021 is dit jaar pas geproduceerd dus kan het ook niet zijn. Het enige waar je over zou kunnen speculeren is dat dit Batch 2020 van de Katan Special 4 is geweest en hoe gaaf zou dat zijn!!

Hoe 'Eindhovenvuurwerk' zijn handen daarop heeft weten te leggen is niet belangrijk, daar gaat het niet om.

Ik zag op de insta van Katan ook al een filmpje langskomen van wat de special4 zou zijn. Zaten ook andere effecten in. Zag rode faling leaves a la de Scream van Wolff.
Bijzonder ….

Wacht eens... waar ik nu aan zit te denken... Cafferata voert ook de Special Grade 400 onder hun eigen naam? De WTF-ONE. Dat zou betekenen dat Batch 2020 van de Special 4 hetzelfde is als deze (WTF Intense)? De effecten komen overeen en zo ook de finale cake!

Ik denk dan dat we erachter zijn hoe de Special 4 Batch 2020 eruit ziet! :D

Laatst bewerkt:
Bijzonder ….
Kan het niet zijn dat ze de bakken van cafferata en katan samen gemaakt hebben? Kan me heugen dat cafferata ook een box met fluiters en rode falling leaves heeft.

Ziepost hierboven

Eén woord: GE-WEL-DIG!!! Echt blij mee dat we er met z'n allen zijn achter gekomen dat dit de nieuwe batch is!

Ook bij de demo!

Die twee filmpjes die je hebt gepost zijn trouwens van hetzelfde exemplaar. Dezelfde box. Maar alsnog fijn om het nog een keer bevestigd te krijgen.

Ziet er wel goed uit, al heb ik het idee dat het tussenstuk op deze filmpjes, eigenlijk de finale is. Had deze gepland met de Scream als finale er achteraan, dus dat sluit mooi aan :p

Ziet er wel goed uit, al heb ik het idee dat het tussenstuk op deze filmpjes, eigenlijk de finale is. Had deze gepland met de Scream als finale er achteraan, dus dat sluit mooi aan :p

Dat is ook inderdaad de finale. Ook heb ik het idee dat hier cake 1 en 2 tegelijk gaan. Gelukkig voor ons zie je op de film van 'Eindhovenvuurwerk' alleen de finale cake. Dus het zou moeten betekenen dat er ook normale exemplaren tussen zitten haha

Het blijft echt een onwijs gave box , heb hem zelf het eerste jaar gehad en vond t echt een topper! Hij ging hier iets na 12e de lucht in en dat was echt een goede start van het nieuwe jaar.
Als ik hem dit jaar weer weet te bemachtigen word t waarschijnlijk een uur of 8 want dan geniet je er nog net iets meer van.

Het blijft echt een onwijs gave box , heb hem zelf het eerste jaar gehad en vond t echt een topper! Hij ging hier iets na 12e de lucht in en dat was echt een goede start van het nieuwe jaar.
Als ik hem dit jaar weer weet te bemachtigen word t waarschijnlijk een uur of 8 want dan geniet je er nog net iets meer van.
Hier gaat hij als afsluiter rond de klok van 02:00 uur

Even geïnformeerd bij mijn dealer, kan helaas niet zeggen welke batch er mee komt. Geeft aan dat dit 2019, 20 of zelfs 21 kan zijn.

Moet eerlijk zeggen dat ik het geen stijl vind om de complete uitwerking van een compound om te gooien en deze onder dezelfde naam te verkopen.
Falling leaves + gouden boeketten zijn compleet anders dan crakcling (of cactus hoe Katan het noemt). Had m dan als nieuwe special laten komen. Had je dat gezeur ook niet gehad.

Nu gaan mensen die de special #4 hebben besteld, bijvoorbeeld als finale, flink bedrogen uitkomen. Niet zo netjes!

Moet eerlijk zeggen dat ik het geen stijl vind om de complete uitwerking van een compound om te gooien en deze onder dezelfde naam te verkopen.
Falling leaves + gouden boeketten zijn compleet anders dan crakcling (of cactus hoe Katan het noemt). Had m dan als nieuwe special laten komen. Had je dat gezeur ook niet gehad.

Nu gaan mensen die de special #4 hebben besteld, bijvoorbeeld als finale, flink bedrogen uitkomen. Niet zo netjes!

Ben het hier 100 procent mee eens, ik hoop dat ik de oude batch krijg op basis daarvan heb ik hem gekocht.

Was de azijn in de aanbieding? In alle opzichten is dit een verbetering. Je zou zelfs kunnen beredeneren dat je minder betaald zou hebben voor een veel beter product. Ik heb de special 4 ook besteld en hoop ecjt dst ik deze variant krijg ipv wat crackling wolkjes. Uiteindelijk koop je de sp4 voor de fluit.

Was de azijn in de aanbieding? In alle opzichten is dit een verbetering. Je zou zelfs kunnen beredeneren dat je minder betaald zou hebben voor een veel beter product. Ik heb de special 4 ook besteld en hoop ecjt dst ik deze variant krijg ipv wat crackling wolkjes. Uiteindelijk koop je de sp4 voor de fluit.

Nee. Zonder gekheid. Er is inmiddels meer dan voldoende fluit-naar-boeket te koop. In cake, en compound vorm.

De Special #4 staat bekend om zijn lage prijs (55-60 euro) en om zijn hoge tempo met crackling boeketten. Ik ken verschillende mensen die er 2, 3 of 4 in hun finale hebben verwerkt. Dan is dit wel een forse verandering.

Als jij een Snickers koopt, en ze hebben de pinda's opeens vervangen voor kokos, ben je toch ook verbaasd?

Back
Bovenaan