Special#4 Howling Comet to Cactus

Moet eerlijk zeggen dat ik het geen stijl vind om de complete uitwerking van een compound om te gooien en deze onder dezelfde naam te verkopen.
Falling leaves + gouden boeketten zijn compleet anders dan crakcling (of cactus hoe Katan het noemt). Had m dan als nieuwe special laten komen. Had je dat gezeur ook niet gehad.

Nu gaan mensen die de special #4 hebben besteld, bijvoorbeeld als finale, flink bedrogen uitkomen. Niet zo netjes!

Helemaal met je eens! Maar ook eens met de bovenstaande reacties. Dit is wel echt een verbetering ten opzichte die floppers met crackling, maar... eigenlijk was ik het onderstaande van plan en dat mag je nu echt wel vergeten!

Nee. Zonder gekheid. Er is inmiddels meer dan voldoende fluit-naar-boeket te koop. In cake, en compound vorm.

De Special #4 staat bekend om zijn lage prijs (55-60 euro) en om zijn hoge tempo met crackling boeketten. Ik ken verschillende mensen die er 2, 3 of 4 in hun finale hebben verwerkt. Dan is dit wel een forse verandering.
dikgedrukte is enige dat veranderd is, en 'boeketten'? waren pruttelwolkjes, niks waard. Tempo is nog dik, prijs is zelfde, goud en de rooie falling leaves waar iedereen in Scream prat op gaat...gaaf toch?

Tja, meningen zijn net postzegels :wink:

Die leaves zijn voor mij wel weer een bevestiging dat de meeste, zo niet alle, huilproducten van dit moment uit dezelfde fabriek komen.

Bij de sp4 heb je het gevoel dat howling to cry crackling de bedoeling was, maar dat dit na productie mislukt is. Met als gevolg pruttel wolkjes. Uiteindelijk de leuke benaming Howling comet to cactus...

Nee in de Catalogus begin dit jaar stond dit er ook niet bij, alleen het oude effect.
Misschien handig dat Katan hier op gaat reageren?

Heeft niemand er een stuk snellont tussen gedaan/ beter doorgelont? Ik heb nog bij bijna niemand gezien dat hij zo soepel doorloopt als ik de openingspost.

gisteren geschoten wat een geweldige bak. Heb niet naar de productie jaar gekeken maar ik had de versie met Red falling leaves en gouden boeketten. Ecjt een topbak vooral de gouden boeketten zijn lekker en groot

Hier in de straat werd er ook 1 afgestoken, waarna er in een straat ernaast ook 1 afging (wel aan het reservelont aangestoken blijkbaar). Vanaf 1:10

Dit is wel allemaal de nieuwe batch zo te zien. Zijn ook wel mooi. Weet nog niet welke is beter vind. Benieuwd naar nog meer videos

Waardeloze box (nieuwste batch). Boeketten te klein en de lange pauzes doen veel afbreuk aan de compound.

Wat een waanzinnige bak was dit zeg, wat een rauwe schelle fluit :)

Stafantvs die een wijk verder zat, vroeg mij vandaag of ik hem om 1.15 had gestookt, want hij hoorde hem daar zelfs helemaal :handsup:

Back
Bovenaan