Mooi topic zo weer ja, kruitstress is lekker aanwezig hier.
Ondertussen zelf net zo benieuwd, want deze staat op de lijst.
Ondertussen zelf net zo benieuwd, want deze staat op de lijst.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet zo spannend doen mannen, die 1.3G dozen op de pallet erachter is een heel ander artikel en is prof vuurwerk bestemd voor de professionele markt.Wat een box en wat een tubes! Nu nog nieuwsgieriger naar de uitwerking van deze. Blij dat ik heb nog heb meegepakt.
1.3G, vreemd inderdaad? Misschien bestemd voor andere landen? Daar is het zwaardere consumentenspul toch ook 1.3 terwijl het hier 1.4 is?
Lijkt me niet echt fijn sorteren aangezien de opdruk en het formaat hetzelfde is. Wel een stuk handiger met stapelen natuurlijk.Niet zo spannend doen mannen, die 1.3G dozen op de pallet erachter is een heel ander artikel en is prof vuurwerk bestemd voor de professionele markt.![]()
Die S004 staat nu in Duitsland nog op een tijdelijk plek, word allemaal nog definitief gemaaktLijkt me niet echt fijn sorteren aangezien de opdruk en het formaat hetzelfde is. Wel een stuk handiger met stapelen natuurlijk.
Niet zo spannend doen mannen, die 1.3G dozen op de pallet erachter is een heel ander artikel en is prof vuurwerk bestemd voor de professionele markt.![]()
Kan me niet voorstellen dat deze nog ergens geschoten wordt. Ik denk dat het al een hele klus wordt om deze nog ergens aan te schaffen. Of ik moet me erg vergissen.
Mag wel aannemen dat de fluit anders gaat zijn.Zena heeft ook zo'n soort compound op de markt gebracht, de prijs ligt wel wat hoger. Sky high whisle is de naam.