Special#4 Howling Comet to Cactus

voor de liefhebbers:

Wij ontvangen veel vragen of de Katan Specials afgestoken worden zaterdag tijdens de demo. Ze worden alle 5 afgestoken.
Ook de nieuwe Loud collectie word getoond. Wees erbij, zaterdag 21 december 19:00 uur. ��

(bron: facebookpagina katan)

p.s. Demo presentatie van een deel uit ons assortiment. Zowel nieuwe als bestaande artikelen worden in volgorde afgestoken.
Tijdstip: 19:00 uur (!)

Ben benieuwd of de hype wordt waargemaakt dan zaterdag en of deze bak nou zo onderscheidend is vergeleken met de andere fluit-naar-boeket bakken. Vooral de prijs was in dit opzicht goed natuurlijk.

Ben benieuwd of de hype wordt waargemaakt dan zaterdag en of deze bak nou zo onderscheidend is vergeleken met de andere fluit-naar-boeket bakken. Vooral de prijs was in dit opzicht goed natuurlijk.

Exact, al presteren deze op 80% dan maakt de prijs dat weer ruimschoots goed, zo reken ik ook altijd bij nieuwe producten! :wink:

Dat is daarbij dan weer geen excuus voor opgevoerde samples, daar blijf ik bij dat dat fout is.

Ik ben ook zeer benieuwd naar deze box. De freakprijs in oktober/november heeft mij overgehaald. Al presteert hij iets minder dan op de huidige beschikbare video's, voor die prijs kan het bijna geen tegenvaller zijn.

Ik heb bijvoorbeeld dit jaar (misschien niet helemaal vergelijkbaar) de Pounding napalm (mania) per cake €0,50 meer betaald en ook de Return of the Phoenix (wolff) per cake €3,- meer betaald.

Fingers crossed op dat de filmpjes van nu ook productie is, dan komen er volgend jaar 3 of 4 in de straat te staan.

Leuk topic om te lezen hihi veel kruitstress aanwezig hier. Alleen vraag ik me af, wat zijn de verwachtingen van de meeste hier. Een goede fluit een dik boeket. Snap het niet de fluit zal denk ik sowieso wel goed zijn. Alleen boeket hoef je niet veel van te verwachten aangezien de fluit heel hoog gaat. Kijk maar naar de tubes van de box.

Leuk topic om te lezen hihi veel kruitstress aanwezig hier. Alleen vraag ik me af, wat zijn de verwachtingen van de meeste hier. Een goede fluit een dik boeket. Snap het niet de fluit zal denk ik sowieso wel goed zijn. Alleen boeket hoef je niet veel van te verwachten aangezien de fluit heel hoog gaat. Kijk maar naar de tubes van de box.

Daar heb je je antwoord al eigenlijk. De fluit ben ik zeker niet bang voor, maar de hoogte wel. Dat kan deze bak maken of breken. Had vorig jaar the gunner van lesli en had een prima tail en fluit, maar het boeket was matig, zoals meerdere van (dit) type cakes. The Gunner is volgens mij ook 30mm tegenover 25 mm hier.

Maargoed, we gaan het allemaal zien/meemaken. De 1e video is gewoon zeer overtuigend dus denk dat mensen vooral de hoop hebben dat het iig in de buurt komt van de originele video

helaas ja, wil max 100km rijden en anders maar wachten tot het volgend jaar
meen dat ik hem gisteren nog in de buurt van nijmegen arnhem heb zien staan. kan het alleen niet meer vinden

Back
Bovenaan