Special#4 Howling Comet to Cactus

Nieuwe batch? Lijkt me sterk dat als de de eerste productie al is uitverkocht, ze nu nog een nieuwe voorraad moeten produceren...

Als het goed is inderdaad een nieuwe batch en deze is helaas rond de 15 euro inkoop duurder. Wilde hem nog halen maar alleen nog voor leuke prijzen bij winkels te halen die ver buiten de route liggen.

Waar en wanneer kunnen we deze op een winkeliers demo verwachten? De china film met bijbehorende prijs is (bijna) te goed om waar te zijn en met Katan ervaringen in het verleden neem ik geen risico.

Als het goed is inderdaad een nieuwe batch en deze is helaas rond de 15 euro inkoop duurder. Wilde hem nog halen maar alleen nog voor leuke prijzen bij winkels te halen die ver buiten de route liggen.

Ik vind dit eerlijk gezegd erg ongeloofwaardig, lijkt me dat Katan in de gaten heeft gekregen dat ze een hardloper in handen hebben en hiermee de prijs omhoog hebben geschroefd. Niet meer niet minder.

Dat lijkt mij ook het geval. Hoe krijg je begin november nog een nieuwe batch op de boot ?

Wie betaald er dan meer als ik vragen mag? Bij katan zijn alle boxen nog gewoon dezelfde prijs namelijk.
Het extra laten maken lijkt mij ook sterk, maar zie verder niet dat er wat veranderd is aan de prijs?

Wie betaald er dan meer als ik vragen mag? Bij katan zijn alle boxen nog gewoon dezelfde prijs namelijk.
Het extra laten maken lijkt mij ook sterk, maar zie verder niet dat er wat veranderd is aan de prijs?

Eerder dit jaar kostten deze boxen nog 50/55 euro. Nu liggen de prijzen gemiddeld beduidend hoger, vaak boven de 70. Dat heeft wellicht te maken met de periode in het jaar, maar de gedachte dat een importeur/winkelier succes ruikt en extra marge kan opstrijken voor deze hardloper speelt hierboven volgens mij ook mee (onder de noemer van een extra batch).

Eerder dit jaar kostten deze boxen nog 50/55 euro. Nu liggen de prijzen gemiddeld beduidend hoger, vaak boven de 70. Dat heeft wellicht te maken met de periode in het jaar, maar de gedachte dat een importeur/winkelier succes ruikt en extra marge kan opstrijken voor deze hardloper speelt hierboven volgens mij ook mee (onder de noemer van een extra batch).

Denk idd dat dit met de tijd van het jaar te maken heeft. Zie hem nergens duurder staan dan de adviesprijs van 79 euro. Maar snap wel wat je bedoelt idd.

Nice! Nu nog een demo filmpje. Iemand een idee wanneer we dat kunnen verwachten? Me verwachtingen zijn hoog maar wil eigenlijk nog wel een 2de filmpje zien

Ik kan in ieder geval bevestigen dat mijn lokale Rubro dealer net online is gegaan en Katan artikelen via webshop only erbij verkoopt en dat de Special 4 €89,95 kost en de rest €79,95. De prijs is dus wel omhooggekrikt.

Ik kan in ieder geval bevestigen dat mijn lokale Rubro dealer net online is gegaan en Katan artikelen via webshop only erbij verkoopt en dat de Special 4 €89,95 kost en de rest €79,95. De prijs is dus wel omhooggekrikt.
Bij mijn dealer ook ineens te koop ja. Aangezien we beide uit dezelfde regio komen misschien wel dezelfde dealer. Deze heeft vrijdag nog wel 20% korting...:wink:

Na lang twijfelen i.v.m. budget, toch maar besloten deze te bestellen voor dat die uitverkocht is :handsup:
Schiet al jaren de ROTP, maar die is aardig aan de prijs geworden, hopen dat deze box in de buurt komt van de ROTP.

Bij de dealer in Amsterdam zojuist nog gekocht voor 79,95 :confused:

Back
Bovenaan