pyro-freak
VWC lid
ik dacht dat van te voren al bekend was dat deze prijs maar eenmalig was
Klopt. Maar ben gewoon benieuwd of die nieuwe batch dan uit dezelfde fabriek komt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik dacht dat van te voren al bekend was dat deze prijs maar eenmalig was
Als het goed is inderdaad een nieuwe batch en deze is helaas rond de 15 euro inkoop duurder. Wilde hem nog halen maar alleen nog voor leuke prijzen bij winkels te halen die ver buiten de route liggen.
Wie betaald er dan meer als ik vragen mag? Bij katan zijn alle boxen nog gewoon dezelfde prijs namelijk.
Het extra laten maken lijkt mij ook sterk, maar zie verder niet dat er wat veranderd is aan de prijs?
Eerder dit jaar kostten deze boxen nog 50/55 euro. Nu liggen de prijzen gemiddeld beduidend hoger, vaak boven de 70. Dat heeft wellicht te maken met de periode in het jaar, maar de gedachte dat een importeur/winkelier succes ruikt en extra marge kan opstrijken voor deze hardloper speelt hierboven volgens mij ook mee (onder de noemer van een extra batch).
Ik kan in ieder geval bevestigen dat mijn lokale Rubro dealer net online is gegaan en Katan artikelen via webshop only erbij verkoopt en dat de Special 4 €89,95 kost en de rest €79,95. De prijs is dus wel omhooggekrikt.Wie betaald er dan meer als ik vragen mag? Bij katan zijn alle boxen nog gewoon dezelfde prijs namelijk.
Het extra laten maken lijkt mij ook sterk, maar zie verder niet dat er wat veranderd is aan de prijs?
Bij mijn dealer ook ineens te koop ja. Aangezien we beide uit dezelfde regio komen misschien wel dezelfde dealer. Deze heeft vrijdag nog wel 20% korting...Ik kan in ieder geval bevestigen dat mijn lokale Rubro dealer net online is gegaan en Katan artikelen via webshop only erbij verkoopt en dat de Special 4 €89,95 kost en de rest €79,95. De prijs is dus wel omhooggekrikt.
Ja precies dat, over anderhalf uur gaat de prijs weer omlaagBij mijn dealer ook ineens te koop ja. Aangezien we beide uit dezelfde regio komen misschien wel dezelfde dealer. Deze heeft vrijdag nog wel 20% korting...![]()
Ik kan in ieder geval bevestigen dat mijn lokale Rubro dealer net online is gegaan en Katan artikelen via webshop only erbij verkoopt en dat de Special 4 €89,95 kost en de rest €79,95. De prijs is dus wel omhooggekrikt.