Special#4 Howling Comet to Cactus

Zijn er ook nog forumleden die deze box niet hebben besteld? :shocked:
Ik heb deze ook niet besteld. Ik vind het op zich wel een vette box, maar met 50-55 cent per shot zijn er ook cakes te halen die samen eenzelfde effect hebben. Ik heb dit jaar bijvoorbeeld die Scream van Tropic. Ook heb ik 3x Fast & Furious 7 van Evolution wat dan weer te vergelijken is met de Katan Special 5.

Ik snap op zich het enthousiasme bij deze bak, maar persoonlijk wil ik hem eerst op een demo zien of op straatfilmpjes :) Volgend jaar sta ik misschien vooraan in de rij :)

Edit: voordat mensen er over struikelen, ik besef mij dat deze box een ander effect is als de Scream (Salute) van Tropic, maar voor mij was wel de keuze of de een, of de ander.

Many thanks voor alle antwoorden en toelichtingen, maar voordat dit een geheel eigen leven gaat leiden in dit topic: mijn ene zinnetje was eerder cynisch dan serieus bedoeld, omdat ik 8 pagina's lees met 'ik heb deze cake besteld.'

Ik heb deze cake trouwens ook besteld. :wink:

Many thanks voor alle antwoorden en toelichtingen, maar voordat dit een geheel eigen leven gaat leiden in dit topic: mijn ene zinnetje was eerder cynisch dan serieus bedoeld, omdat ik 8 pagina's lees met 'ik heb deze cake besteld.'

Ik heb deze cake trouwens ook besteld. :wink:
Sorry, ik dacht echt dat ik de enige was :D

Kijk topper daar kennen we wat mee. Best redelijke cake trouwens enige nadeel is dat niet alle boeketten ervan goed openklappen.

Beste cake vd show(tje) was 1 met gouden spinner tail met groot crackling boeket erboven. Sorry dat ik dit topic even kaap maar hoop dat je ook weet welk artikel dat is.

Gr

Kijk topper daar kennen we wat mee. Best redelijke cake trouwens enige nadeel is dat niet alle boeketten ervan goed openklappen.

Beste cake vd show(tje) was 1 met gouden spinner tail met groot crackling boeket erboven. Sorry dat ik dit topic even kaap maar hoop dat je ook weet welk artikel dat is.

Gr

Vooruit dan ;)

Dan moet het een van deze zijn

5006
5020
5024
5025
5028
5030
5042

Cake G uit het 5006 assortiment heeft een spinner naar crackling die erg goed is. Whistling (cake B geloof ik) uit dit assortiment heeft een lekkere fluit naar goud!

Laatst bewerkt:
Ik lees net op de Facebook pagina van plaggenmarsch dat deze tijd terug uitverkocht was bij katan maar dat deze opnieuw is ingekocht maar tegen hogere prijzen.

Kan iemand van katan bevestigen dat dit wel uit dezelfde fabriek komt?

Heb vorig jaar in meervoud dat debacle met de crashbox gehad en daar heb ik niet weer zin in.

Back
Bovenaan