vuurwerkboy023
VWC lid
Zijn er ook nog forumleden die deze box niet hebben besteld?![]()
ik, en ben ook niet van plan om het mee te nemen.
heb andere boxen die veel hoger staan in de wishlist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik nog niet, maar begin steeds meer te twijfelen om hem toch te bestellenZijn er ook nog forumleden die deze box niet hebben besteld?![]()
Ik heb deze ook niet besteld. Ik vind het op zich wel een vette box, maar met 50-55 cent per shot zijn er ook cakes te halen die samen eenzelfde effect hebben. Ik heb dit jaar bijvoorbeeld die Scream van Tropic. Ook heb ik 3x Fast & Furious 7 van Evolution wat dan weer te vergelijken is met de Katan Special 5.Zijn er ook nog forumleden die deze box niet hebben besteld?![]()
Sorry, ik dacht echt dat ik de enige wasMany thanks voor alle antwoorden en toelichtingen, maar voordat dit een geheel eigen leven gaat leiden in dit topic: mijn ene zinnetje was eerder cynisch dan serieus bedoeld, omdat ik 8 pagina's lees met 'ik heb deze cake besteld.'
Ik heb deze cake trouwens ook besteld.![]()
Gewoon een gave box!!
Productie inmiddels wel gezien![]()
De S004 is nog niet geschotenWelke was dat dan met de fluit tails en gouden willows wat jullie in amstelveen schoten?
Hey mike,
Wat heb ik dan wel gezien in amstelveen, schiet je iets te binnen?
Kijk topper daar kennen we wat mee. Best redelijke cake trouwens enige nadeel is dat niet alle boeketten ervan goed openklappen.
Beste cake vd show(tje) was 1 met gouden spinner tail met groot crackling boeket erboven. Sorry dat ik dit topic even kaap maar hoop dat je ook weet welk artikel dat is.
Gr