Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Poeh dat is wel aan de hoge kant, heb er 50 voor betaald tijdens de freakactiesBij de dichtstbijzijnde dealer in mijn buurt is ie € 99,95, ga ik er principieel niet voor betalen. Misbruik maken van de situatie.
Ik zou dan een paar maanden wachten en hopen dat je hem voor 50-55 in een freakshow kan bestellen! Ik vind het een mooie cakebox, maar 80 euro vind ik eigenlijk al te veel. Voor die prijs kan je ook 4 500-grammers halen en die 'aan elkaar plakken'Bij de dichtstbijzijnde dealer in mijn buurt is ie € 99,95, ga ik er principieel niet voor betalen. Misbruik maken van de situatie.
Is er bijna, nog een paar daagjes.Zou deze niet 1 december binnen komen... @Katan Hebben jullie hem al geschoten??![]()
Bij de dealer in Amsterdam zojuist nog gekocht voor 79,95![]()
Rivierenbuurt?
Is er bijna, nog een paar daagjes.
Rivierenbuurt?
En als je even verder kijkt zie je dat hij ook Katan spullen heeftvroeg ik me ook al af maar als je via de katan site op die dealer klikt kom je op een rubro website![]()
vroeg ik me ook al af maar als je via de katan site op die dealer klikt kom je op een rubro website![]()
Rivierenbuurt?
Zal ik er 1tje voor jullie testen?
Wat voor nieuws wil je horen dan? De container word morgen gelost.Paar daagjes(2) zijn al voorbij. Is er al nieuws?
Wat voor nieuws wil je horen dan? De container word morgen gelost.