[WINNAAR 2018] Beste NIEUWKOMER van 2018!

Al op gestemd als beste cakebox, maar ook in deze categorie voor mij op 1.
De Acatenango. Nergens op een demo geschoten maar was volledig zoals op de importeursdemo. Dikke klasse en vuurwerk kunst in de straat !

Moon Travellers 2.0 uiteraard. Vroegah ontiegelijk veel babypijlen afgestoken, dus ben er blij mee dat ze weer 'een soort van' terug zijn. Erg leuk stookspul voor in de avond. :)

Mega 6 Star Assorted , deze had ik besteld alleen helaas niet uitgeleverd gekregen. Maar ik weet zeker dat dit de beste prijs kwaliteit is van nieuwe producten!

Collision Thunder - Geisha

Laatste deel compound wel aangepast met snellont en dat was ook echt nodig vergeleken met het eerste deel.

We hadden eigenlihk maar 1 echte nieuwkomer en dat was ook meteen de topper van de avond. Mijn stem gaat dan ook naar de Heisenberg van VWT

The Branco van Evolution. Wat een dikke mines! Origineel product en prachtig uitgevoerd. Puur genieten in de straat.

The Branco van Evo was voor mij echt wel een topper dit jaar. Flinke mines en mooie boeketten en zeker het geld waard! Toppertje welke er volgend jaar zeker weer gaat komen als het mee zit :handsup:

Back
Bovenaan