vuurwerkfreakk
VWC lid
Ook deze komt hier in de straat, fantastisch ding! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een hele goeie deal, ga je het filmen?Ik had hem bij de openingsactie van vuurwerkstore holten voor € 55 per stuk, meteen 2 meegepakt voor een leuke finale. Lijkt mij echt een heerlijke chaos box.
Had 'm oorspronkelijk bedacht als een box met rauwe fluit naar een cactus effect, maar omdat we eigenlijk altijd aangeven in China dat alles GOED moet zijn en moet knallen en dus geen plofjes mogen hebben, hebben ze uit hun zelf maar geupgraded naar een soort palm. Valt uiteindelijk ook niet tegen.![]()
![]()
Heel gaaf product! Hier kun je eigenlijk alleen maar spijt van hebben dat je er maar één van hebt gekocht. Zojuist maar even aangeschaft.
Heb er inderdaad 2 besteld, maar die ander is zo goed als zeker voor een vriend van me. Zo niet, dan staan er wel 2 in de straat haha. Hoe vet een box ook is, ik probeer er eigenlijk altijd max. 1 van te nemen. Ik koop vrijwel alleen maar boxen en dan vind ik meer variatie leuker.Minimaal 2 dus, neem ik aan?![]()
Heb er op de gok 3 aan geschat voor mijn finale![]()
Is er bekend of deze ergens op een demo geschoten gaat worden? Samen met alle andere nieuwe special boxen?
Is er bekend of deze ergens op een demo geschoten gaat worden? Samen met alle andere nieuwe special boxen?
DapperHeb er op de gok 3 aan geschat voor mijn finale![]()