Special#4 Howling Comet to Cactus

Filmpje van de langzame versie is bewust door piroshop Arentz zo gedaan zie opmerking Arentz zelf : LET OP!!!
Door omstandigheden (€) hebben wij het orginele filmpje moeten verwijderen.
Wij hebben een nieuw filmpje echter is deze langzamer dan het orgineel.
De versie die u krijgt zal de snelle zijn.

Wat mij betreft krijg ik de langzamere versie, die vind ik juist geweldig.

Mooi om te zien dat steeds meer winkeliers dit product inslaan. Zag 'm zojuist ook bij Orthen staan bijvoorbeeld. Vorige week al bij een paar winkeliers in het noorden.

Zij ruiken de hype vast ook...

Als hij hier in de buurt voor < 60 nog wordt aangeboden staat hij op 31 december te huilen, om 2 minuten over 10 's ochtends, ongeveer aan het einde van mijn showtje. Anders hoop ik hem volgend jaar te halen.

Als hij hier in de buurt voor < 60 nog wordt aangeboden staat hij op 31 december te huilen, om 2 minuten over 10 's ochtends, ongeveer aan het einde van mijn showtje. Anders hoop ik hem volgend jaar te halen.

Hier ook het geval. Het lijk me te mooi om waar te zijn voor de prijs en Katan heeft me meerdere jaren wel eens hard teleurgesteld. Maar soms moet je een gokje wagen. Als ie bij de freakacties te halen valt waar ik heen ga dan komt ie er ook in.

Hier ook het geval. Het lijk me te mooi om waar te zijn voor de prijs en Katan heeft me meerdere jaren wel eens hard teleurgesteld. Maar soms moet je een gokje wagen. Als ie bij de freakacties te halen valt waar ik heen ga dan komt ie er ook in.
Vergeet niet dat het hier om 100sh 25mm bakken gaat. Als je kijkt naar de prijs per shot, dan zijn er bestaande toppers die een lagere prijs per shot hebben.

Wacht dacht je van de Transbomber? 144 shots welke in de Freak voor €70,- is te krijgen (€0,49 per shot).
De Katan Specials zijn in de freak voor €55,- te krijgen (€0,55 per shot).

Ik mis de essentie van het bovenstaande een beetje (lees: wat maakt het uit?), maar dat kan aan mij liggen. Toch een aanvulling: ik vind het een beetje appels met peren vergelijken, omdat het produceren van een fluit over het algemeen net wat duurder is en die 0,06 eurocent daardoor heus wel compenseert.

Daarnaast maak je een random prijsvergelijking. Ik heb bijvoorbeeld 0,50 per shot betaald voor deze katan special. :p

Anyway, als deze katan special in productie 70% is van wat ik op het china filmpje zie, dan heb ik deze veel liever dan de transbomber. Persoonlijke voorkeursdingetje, los van het de prijs per shot.

Ik mis de essentie van het bovenstaande een beetje (lees: wat maakt het uit?), maar dat kan aan mij liggen. Toch een aanvulling: ik vind het een beetje appels met peren vergelijken, omdat het produceren van een fluit over het algemeen net wat duurder is en die 0,06 eurocent daardoor heus wel compenseert.

Daarnaast maak je een random prijsvergelijking. Ik heb bijvoorbeeld 0,50 per shot betaald voor deze katan special. :p

Anyway, als deze katan special in productie 70% is van wat ik op het china filmpje zie, dan heb ik deze veel liever dan de transbomber. Persoonlijke voorkeursdingetje, los van het de prijs per shot.
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik in eerste instantie ook zoiets had van 'te mooi om waar te zijn voor deze prijs'. Als je echter naar de prijs per shot kijkt dan valt het allemaal wel mee. Voor die prijs is dit zeker niet onmogelijk. Ik doelde overigens niet specifiek op deze box, maar over de gehele Katan Specials lijn.

Maar goed, we dwalen af...:p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan