Ik vind het gewoon een hele leuke box. En de prijs is wat mij betreft prima. Lekkere chaos creëren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas al uitverkocht hier in de buurt.
Iemand enig idee waar ik katan kan kopen in de buurt van haarlem?
en nu maar hopen dat de productie enigszins in de buurt komt. Want anders rijdt je voor een teleurstelling die kant op.Goeie vraag inderdaad, veelal in het noordoosten te koop, ik moet er vanuit de randstad ook voor naar Twente, mede voor deze boxen heb ik dat er voor over gehad, zegt genoeg!![]()
Dat hoop ik dus ook wacht al een maand en bijna heel mijn budget er al doorheen gejaagdIk gok vuurwerk dumper Leiderdorp als die binnenkort opengaat
Ik gok vuurwerk dumper Leiderdorp als die binnenkort opengaat
Het is niet om de hoek, maar De Knallende Ketel in Almere is relatief gezien nog in de buurt.Iemand enig idee waar ik katan kan kopen in de buurt van haarlem?
Vuurwerk Enkhuizen, Vuurwerk Rivierenbuurt, Knallende ketel Almere.Iemand enig idee waar ik katan kan kopen in de buurt van haarlem?
Ja, Leiderdorp gaat hem ook verkopen!Ik gok vuurwerk dumper Leiderdorp als die binnenkort opengaat