Special#3 Red & Green Strobe

Was ook een erg fijne box dit. Beste rammer en voor een leuk prijsje te koop. Opbouw is wat vreemd inderdaad, maar heeft mij in de straat totaal niet gestoord. Dit jaar zeker weer.

Blauwe strobe is nog niet mogelijk technisch gezien. Word dan blauwe sterren met wit strobe sterren.

Nee dat dacht ik ook al gelijk toen ik het typte idd. En peonies ofzo doet weer afbraak aan de box. Misschien een Special 2 maar dan puur Rood of/en 1 puur blauw

Lekker zo laten, misschien het groen veranderen in witte blink daar deze meestal het grootste boeket geeft. Andere optie misschien een deel door elkaar laten schieten waardoor de blink zich mengt.

Ik vind 'm zo ook erg goed overkomen op film, wat dat betreft zou ik zeggen: niks meer aan doen. Maar wanneer met meer kleuren hetzelfde resultaat behaald kan worden (lees: evengrote effecten en spreiding) is dat natuurlijk niet verkeerd. Kleuren die ik zelf graag mag zien: babyblauw, paars, oranje/geel.

Ondanks de mist, of wellicht wel dankzij ;-), deden ze het top. N.B. het zijn er 2 op de film

Prima box dit, fijne films en de prijs maakt dat het ook per 2 nog betaalbaar is, mooi feest heb je dan, dikke minuut de lucht vol kleur en blinker, prachtig!

Heerlijke bak dit inderdaad.....gewoon die lucht volpompen met blink! heerlijk en ook goed te gebruiken in een showtje oid :thumbsup:

Was een prachtig blokkie vorig jaar, dit jaar pakken we hem gewoon weer mee lekker de lucht vol blink gooien.

Waar ik deze op het begin by-far de minste vond, vind ik m nu eigenlijk wel heel dik! De blinkers komen er zo op de straatvideo's heel goed uit, en de tempowisselingen maakt m wel uniek. Misschien toch maar op de lijst zetten, naast de andere specials.....

Had voor dit jaar alleen de special 4 gekocht, maar volgend jaar komen ze er alle 5. Goede gevarieerde blokjes

Back
Bovenaan