Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: S001
Artikelnaam: Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1150 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Corola Blue & Blue Tail To Chrys
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/4
Tijdsduur: 40 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €79,95

katan_special_1.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Mooie deze. 2 effecten vind ik beter dan 100 schoten hetzelfde effect.

Zo denk ik er ook wel over ja. Daarom na alle 5 de Specials nog eens goed bekeken te hebben, tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk deze #1, het liefste zou aanschouwen met oud & nieuw. :)

Los daarvan, Funke is hier niet verkrijgbaar op dit moment. Katan heeft zijn zaakjes wat beter voor elkaar.
Ook weer een heerlijke bak!

Wat is je punt man? Beoordeel gewoon of je het mooi vindt of niet. Of ben je het geweten van Funke?
Funke is hier niet, dit is de bak zoals die is en je neemt hem of niet. Er lijken zoveel cakes en blokken op elkaar in vuurwerkwereld.

Mooi bakkie hoor, als ze allemaal zo presteren als op de video dan heb je gewoon een super dikke bak in de straat staan, laat me graag verrassen dus kom maar snel door met de productie filmpjes

Wat is je punt man? Beoordeel gewoon of je het mooi vindt of niet. Of ben je het geweten van Funke?
Funke is hier niet, dit is de bak zoals die is en je neemt hem of niet. Er lijken zoveel cakes en blokken op elkaar in vuurwerkwereld.

Mag het wat minder?
We vergelijken hier op het forum volgens mij continu producten, of het nu om een omlabeling gaat of over vergelijkbare artikelen. Velen doen dat dus blijkbaar graag en jij bent er niet zo'n fan van zo te lezen. Ik snap je (naar mijn mening) felle reactie echter niet zo.

Aanvullend: Naast Katan is Funke hier overigens wel, bij dezelfde dealer nog wel. Detail is dat ik niet precies weet of de 'vergelijkbare' Funke cakes ook daar te koop waren eerder dit jaar.

On Topic: ik twijfel heel sterk om deze nog te kopen. Presteert echt top in het filmpje. Mooie effecten en lekker tempo!

Ik heb ook getwijfeld, uiteindelijk toch besteld. Het effect, tempo, kruitinhoud en de prijs zijn top. Ga er vanuit dat het een topper in de straat word!

Enige waarom ik twijfel is omdat je bij Katan nooit weet wat de ( nieuwe ) productie gaat doen. Want op film is ie echt super dik en zeker voor het geld. Maarja, eer dat ie geschoten is dan zijn alle freakacties alweer voorbij. En wat je volgend jaar dan weer krijgt is net zo'n grote vraag als nu.

Back
Bovenaan