Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

Katan zit hier toch ook op het forum? ben best benieuwd wat men hier op te zeggen heeft.

Gisteren drie stuks aangeschaft... Nu staar ik mij nooit blind op kruitgewichten in verhouding tot de uitwerking want het is ook vaak zat gebeurd dat boxen met weinig kruitgewicht enorm goed uit de verf kwamen maar vind dit mogelijke verschil wel echt enorm.

Anderzijds, zat eerlijk gezegd tot gisteren al een tijdje te wachten op het addertje. Deze boxen kwamen voorbij voor prijzen waarbij het eigenlijk te mooi was om waar te zijn.

De S001 heeft 1150 gram kruit, de s002 1280gr, s003 1280gr, s004 1500gr en de s005 1360gr.
Dat op plaatjes staat 2000 gram heeft eigenlijk 2 redenen. Foto's worden in februari/maart al geprepareerd. Op dat moment is het nog lange niet duidelijk hoeveel gram een artikel gaat hebben (alleen bij standaard artikelen is dat vaak wel helder).
Foto's worden verspreid naar verkopers zodat zij een indruk krijgen hoe het product eruit ziet. Pas rond september is voor ons echt duidelijk wat exacte kruitgewichten zijn.
Punt 2 is dat deze 5 eigenlijk onder de lijn Katan Specials "tot 2000 gram" vallen. Eigenlijk had er nog een <'tje voor moeten staan.
Dit zijn 1" artikelen, en in 1" tubes zit vrijwel altijd minder dan 15 gram per tube in.

Sommige effecten hebben niet zo veel kruit nodig om een maximale uitwerking te krijgen. Stop je daar meer kruit in, is het effect niet optimaal. Dus laat je niet blind staren op kruitgewichten. Een salute cake heeft bijvoorbeeld maar enkele grams per schot en toch zijn ze vaak goed :wink:

Dat op plaatjes staat 2000 gram heeft eigenlijk 2 redenen. Foto's worden in februari/maart al geprepareerd. Op dat moment is het nog lange niet duidelijk hoeveel gram een artikel gaat hebben
Foto's worden verspreid naar verkopers zodat zij een indruk krijgen hoe het product eruit ziet. Pas rond september is voor ons echt duidelijk wat exacte kruitgewichten zijn.
[..]
Dit zijn 1" artikelen, en in 1" tubes zit vrijwel altijd minder dan 15 gram per tube in.
Hier spreek je jezelf wel een beetje tegen of ligt dat aan mij

Hier spreek je jezelf wel een beetje tegen of ligt dat aan mij

Ja en nee, ben iig blij dat hij de moeite neemt hier even op te reageren. Thanks daarvoor @Mike.
Echter als je weet dat in 1 inch niet meer dan 15 gram per tube gaat had je begin van het jaar kunnen weten dat 2000 gram nooit haalbaar zou zijn, maar dat even terzijde lol

Thanks voor de opheldering iig

De S001 heeft 1150 gram kruit, de s002 1280gr, s003 1280gr, s004 1500gr en de s005 1360gr.
Dat op plaatjes staat 2000 gram heeft eigenlijk 2 redenen. Foto's worden in februari/maart al geprepareerd. Op dat moment is het nog lange niet duidelijk hoeveel gram een artikel gaat hebben (alleen bij standaard artikelen is dat vaak wel helder).
Punt 2 is dat deze 5 eigenlijk onder de lijn Katan Specials "tot 2000 gram" vallen. Eigenlijk had er nog een <'tje voor moeten staan.

Sommige effecten hebben niet zo veel kruit nodig om een maximale uitwerking te krijgen. Stop je daar meer kruit in, is het effect niet optimaal. Dus laat je niet blind staren op kruitgewichten. Een salute cake heeft bijvoorbeeld maar enkele grams per schot en toch zijn ze vaak goed :wink:

Feit blijft dat men denkt een +-2000gr box aan te schaffen. Heeft natuurlijk alles met marketing te maken. Dat er dan in November(!) pas duidelijk wordt -voor de consument- dat deze boxen tot 850gr(!!) minder kruit bevatten, gaat er bij mij persoonlijk absoluut niet in. Dat riekt naar een vorm van misleiding.

Dit geldt niet enkel voor Katan natuurlijk, maar voor alle importeurs.

Ik snap persoonlijk niet dat importeurs überhaupt dit risico willen lopen. Je kan er mijn inziens beter niks op zetten dan foutieve informatie. Komt alleen maar gedonder van. Hetzij voor een kleine groep (freaks) maar toch.

Zo'n afbeelding geeft nog steeds een goed beeld als het kruitgewicht ontbreekt en je bent daarna veel flexibeler in je informatievoorziening en daarnaast beter beschermd tegen dit soort ongein. Dat er dan toch 2000gram op wordt vermeld snap ik niet...

We gaan het zien de 31e. Ik heb er nog steeds vertrouwen in voor wat ik betaald heb maar vreemd vind ik het wel.

Zijn deze met of zonder kooi? Burst klinkt goed namelijk, althans, in het productie filmpie. :angel:

Toch nog besteld . Hopen dat hij hetzelfde overkomt als op het filmpje ondanks dat het geen 2k kruitboxen zijn.

Hier ook, heb er toch wel vertrouwen in als ik zie wat ze de laatste jaren uit kleine kruithoeveelheden weten te persen. Maar toch, ben wel benieuwd, ook of deze nog op een demo komt.

Ben wel erg benieuwd. Heb dit jaar wat risico genomen door nieuwe producten te bestellen. Gisteren de special 3 gezien en die vond ik ok, maar niet de topper die ik zou willen.

Hopen dst de special 1 wel goed is. De paar cakes die ik heb moeten uiteraard wel lekker rammen!

Back
Bovenaan