vuurwerkduiven
VWC lid
Wat is de kruitinhoud dan?
Rond de 1300 gr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de kruitinhoud dan?
Enige waarom ik twijfel is omdat je bij Katan nooit weet wat de ( nieuwe ) productie gaat doen. Want op film is ie echt super dik en zeker voor het geld. Maarja, eer dat ie geschoten is dan zijn alle freakacties alweer voorbij. En wat je volgend jaar dan weer krijgt is net zo'n grote vraag als nu.
Heel goed geformuleerd!
Deze Katan Special serie wordt óf de top van het jaar, óf de flop van het jaar.
Naar mijn idee is er geen tussenweg.
De jaarwisseling afwachten, en dan begin 2020 misschien met een freakkorting deze boxen bestellen van productiejaar 2019. Dat is de enige manier om op safe te spelen.
Hij zit er wel vaker naastOp foto staat 2000gr..
Hij zit er wel vaker naast
Ik hoop echt dat deze boxen fatsoenlijk presteren aangezien de helft van mij budget er aan op is gegaan.
Katan heeft erg mooie spullen in huis maar het is ook al regelmatig flink tegengevallen. Hit or mis inderdaad.
Op foto staat 2000gr..
Bekijk bijlage 48467Op de site van katan zelf staat 1150 gram
http://www.onlinevuurwerkkopen.nl/ulft/product_info.php?cPath=11&products_id=76
Dan klopt er iets niet![]()
Ben ik zeker met je eens, kruitgewicht zegt lang niet alles.Laatste jaren al meerdere boxen van vuurwerkmania gehad met lagere kruitgewichten. In het begin was ik ook sceptisch maar ik ben al diverse keren positief verrast. Vorig jaar genoten van de Canonnade met 1442 gr. Terwijl de Argentina puma van luypaers met 2500 gr. Behoorlijk tegenviel. Het blijft natuurlijk een gok maar ik bedoel maar te zeggen, het kan wel degelijk een succes worden met minder kruitinhoud.
#1 1150 gram
#4 1490 gram
Een hoop staren blind op kruit inhoud er zijn meerdere merken in de f2 categorie die met 100 shots en rond de 1200 gram super boxxen hebben
Een hoop staren blind op kruit inhoud er zijn meerdere merken in de f2 categorie die met 100 shots en rond de 1200 gram super boxxen hebben