Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

Enige waarom ik twijfel is omdat je bij Katan nooit weet wat de ( nieuwe ) productie gaat doen. Want op film is ie echt super dik en zeker voor het geld. Maarja, eer dat ie geschoten is dan zijn alle freakacties alweer voorbij. En wat je volgend jaar dan weer krijgt is net zo'n grote vraag als nu.

Heel goed geformuleerd! :D
Deze Katan Special serie wordt óf de top van het jaar, óf de flop van het jaar.
Naar mijn idee is er geen tussenweg.

De jaarwisseling afwachten, en dan begin 2020 misschien met een freakkorting deze boxen bestellen van productiejaar 2019. Dat is de enige manier om op safe te spelen.

Heel goed geformuleerd! :D
Deze Katan Special serie wordt óf de top van het jaar, óf de flop van het jaar.
Naar mijn idee is er geen tussenweg.

De jaarwisseling afwachten, en dan begin 2020 misschien met een freakkorting deze boxen bestellen van productiejaar 2019. Dat is de enige manier om op safe te spelen.

Ja heb het met nog een aantal freaks over gehad, we hebben ook het idee dat dit inderdaad de top of de flop wordt. Meestal zit er bij Katan geen middenweg. Of heel goed, of heel slecht. Ik probeer er denk wel 1 van de 5 en hoop dat het 'top' wordt! :)

Hij zit er wel vaker naast :p

Ik hoop echt dat deze boxen fatsoenlijk presteren aangezien de helft van mij budget er aan op is gegaan.
Katan heeft erg mooie spullen in huis maar het is ook al regelmatig flink tegengevallen. Hit or mis inderdaad.

Hopen dat ze indd presteren. Finale stuk word door de specials gemaakt of gekraakt.

Ziet er op het filmpje alvast prachtig uit en adviesprijs lijkt me zeker ok.
Natuurlijk heeft de Funke 30 mm en 2500g Nem maar die is dan ook veel duurder

2kg nem voor een adviesprijs van 80 euro is ook wel een beetje te goed om waar te zijn, dus ik ga er van uit dat de gewichten op de site van Katan de juiste zijn. Label op de achterzijde zal de waarheid uiteindelijk wel onthullen. Jammer altijd dit soort gedoe van de importeurs. Voornaamste reden dat ik weinig nieuws koop, eerst maar eens bewijs van prestatie zien.

Laatste jaren al meerdere boxen van vuurwerkmania gehad met lagere kruitgewichten. In het begin was ik ook sceptisch maar ik ben al diverse keren positief verrast. Vorig jaar genoten van de Canonnade met 1442 gr. Terwijl de Argentina puma van luypaers met 2500 gr. Behoorlijk tegenviel. Het blijft natuurlijk een gok maar ik bedoel maar te zeggen, het kan wel degelijk een succes worden met minder kruitinhoud.

Laatste jaren al meerdere boxen van vuurwerkmania gehad met lagere kruitgewichten. In het begin was ik ook sceptisch maar ik ben al diverse keren positief verrast. Vorig jaar genoten van de Canonnade met 1442 gr. Terwijl de Argentina puma van luypaers met 2500 gr. Behoorlijk tegenviel. Het blijft natuurlijk een gok maar ik bedoel maar te zeggen, het kan wel degelijk een succes worden met minder kruitinhoud.
Ben ik zeker met je eens, kruitgewicht zegt lang niet alles.

Heb deze ook maar ben met 1150g toch een beetje bang dat dit niet als het filmpje gaat worden. Op de site waar ik hem heb gehaald stond 2000g. Beetje raar wel. We gaan het meemaken :p

Een hoop staren blind op kruit inhoud er zijn meerdere merken in de f2 categorie die met 100 shots en rond de 1200 gram super boxxen hebben

Een hoop staren blind op kruit inhoud er zijn meerdere merken in de f2 categorie die met 100 shots en rond de 1200 gram super boxxen hebben

Dat ze met een beperkt aantal grammen super boxen kunnen leveren weet ik.

Maar als ze adverteren met 2 kg kruit wat duidelijk op het plaatje staat, dan verwacht ik dat ook.

Als Ferrari een auto aanbied met 600 PK en het blijken er uiteindelijk maar 100 te zijn voel je je ook genaaid.

Kortom word je gewoon misleid..

Ik staar mij daar niet blind op, spreek meer uit ervaring. En dat ze er incidenteel tussen zitten ( goede cakes/boxen ), dat ben ik met je eens, maar dat is meer een uitzondering.

Back
Bovenaan